שאל את הרב

נזקי שכנים

חדשות כיפה הרב דוד לוי 22/01/15 10:15 ב בשבט התשעה

שאלה

שלום הרב

אני גרה בניין משותף בקומה 3 מתוך 4 קומות מהקרקע

השכן בדירה מתחת התקין מזגנים בבית ואחד המנועים שלו יושב לי בקיר של הסלון שלי ממש ( חלק מההתקנה בוצעה מהסלון שלי ) הדבר גורם לי סבל רב בין אם זה בזמן צפייה בחלון ובין אם זה בזמן שהמזגן שלו דולק והחלון שלי פתוח.

השכן מודע לזה ומוכן לפצות אותנו.

לא ידוע בדיוק מה סכום הכסף הפיצוי שאנו צריכים לקבל מהשכן.

אשמח לקבל פסק הלכה מפורש מרב מה עושים במצב הנוכחי.

חשוב לציין שזה לא היה בהסכמה שלנו מלכתחילה אלא בדיעבד כי ריחמנו עליו כי בטכנאי שו כבר היה אצלו והסביר לנו שזה הכי זול לו ככה הבענו התנגדות אך אחרי משא ומתן הסכמנו והם ראו שזה מחוסר ברירה ומרחמים. והם מודעים לכך. כי אם לא דרך הבית שלנו זה היה עולה להם עוד 5000 ש"ח לפחות כל ההתקנה הזאת.

תודה מראש.

תשובה

כתבות נוספות