שאלה
מדי פעם באים לי לתפילה מחשבות רעות מאוד שאני חס ושלום משתחווה לעבודה זרה או מתפלל לזה
אם כובד הרב יכול ליעץ לי מה לעשות משום שזה נורא נורא קשה לי
תשובה
ב"ה
ברכה ושלום.
אדרבא תתגבר וגבור על המחשבות האלא ו"תתקן" אותם ע"י כך שתתרכז יותר בתפילה ןתכוון יותר במה שאתה אומר.
[כדאי לך להתפלל בקול רם.]
דע לך כי אתה יכול לשלוט במחשבות וזו עבודה הקשורה רק בך. יש פירוש יפה על הפסוק "מזמור לדוד ארוממך השם כי דליתני. " כלומר אני מודה לך השם שעשיתה אותי דלת.
כן דלת.
ארומימך השם כי דליתני שעשית אותי כדלת.
ורק הדלת יכולה לשלוט מי ומה נכנס,
מי ומה יוצא.
רק אתה שולט במחשבות מה נכנס ומה יוצא !!!!!!!
כדאי לך לחזק את עצמך בלימוד של אמונה וספרי מוסר .
בהצלחה,
עוזיאל