שאל את הרב

מדרשה

חדשות כיפה הרב מיכאל ברום 13/03/04 18:28 כ באדר התשסד

שאלה

שלום.

אני כרגע בשנת שירותי השניה, והייתי רוצה מאוד ללכת שנה הבאה למדרשה ללימוד תורה, אך הורי לוחצים עלי מאוד להתחיל את לימודי האקדמיים, (בייחוד שבחרתי ללמוד תואר של 5 שנים ולא של 3..., וכבר התקבלתי.)מה עלי לעשות? אינני רוצה ח"ו לפגוע בהורי, אך רצונותי ללמוד תורה ולהתחזק בוערים בקרבי.תודה.ד.

תשובה

שלום רב:

מאחר והוריך נחושים בעניין זה כדאי להתחיל את התואר בשנה הבאה ולמצוא במקביל מסגרת תורנית שבה תוכלי לשמוע שיעורים ובכך תצליחי להתחזק ולעלות בעבודת ה'.

מיכאל ברום.

כתבות נוספות