שאלה
שלום.
אני כרגע בשנת שירותי השניה, והייתי רוצה מאוד ללכת שנה הבאה למדרשה ללימוד תורה, אך הורי לוחצים עלי מאוד להתחיל את לימודי האקדמיים, (בייחוד שבחרתי ללמוד תואר של 5 שנים ולא של 3..., וכבר התקבלתי.)מה עלי לעשות? אינני רוצה ח"ו לפגוע בהורי, אך רצונותי ללמוד תורה ולהתחזק בוערים בקרבי.תודה.ד.
תשובה
שלום רב:
מאחר והוריך נחושים בעניין זה כדאי להתחיל את התואר בשנה הבאה ולמצוא במקביל מסגרת תורנית שבה תוכלי לשמוע שיעורים ובכך תצליחי להתחזק ולעלות בעבודת ה'.
מיכאל ברום.