שאל את הרב

מאוהבת בגבר נשוי

חדשות כיפה הרב רונן נויבירט 22/06/15 20:37 ה בתמוז התשעה

שאלה

כבוד הרב שלום.

אני כותבת כאן כי אין לי עם מי לדבר על הסיטואציה ההזויה והמתישה שנוצרה בחיי. אני ילדה טובה, יחסית לבחורות שאני מכירה, יש לי מידות טובות וערכים מהבית. עד גיל 23 לא ידעתי גבר. אני גדלה בסביבה חילונית, אך בתוכי מאוד מקורבת לדת ולבורא עולם. מה שקרה זה שאני מאוד סגורה, לא נותנת לאף אחד להיכנס לליבי, ולפני פחות משנה , החלטתי שאני משנה גישה, ודיברתי עם בחור שאני מכירה שתמיד עניין אותי, הוא בדיוק סיים קשר של שנתיים ומהר מאוד, נוצר ביננו קשר מיני. הוא היחיד שידעתי. הקשר לא התפתח מעבר לזה אבל אני התאהבתי. ידעתי שאסור לי לצאת איתו כי אני אסבול ממנו. היום הוא נשוי, הוא הכניס בחורה להריון, הם לא היו זוג והחליט לקחת אחריות ולהתחתן. כמובן שהלב שלי נשבר, אני לא מצליחה להיקשר או להיפתח לאף אחד אחר. הוא התקשר אלי היום, הייתי המומה. הוא רוצה להיפגש איתי.. אני יודעת שאסור לי... אבל הוא היחיד שעושה לי טוב בלב, בהרגשה.. אני לא מתרכזת בכלום חוץ ממנו. מה אני עושה?!?!?!?! מצד אחד זה הרגשות שלי, מצד שני זה הנישואין שלו, ובקרוב מאוד הוא יהיה אבא.. איך אני יוצאת מהמצב הזה? אני לא רואה את עצמי מפסיקה לאהוב אותו..

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום וברכה,

הסיטואציה שאת מתארת היא אכן מורכבת, ואני מבין את כאבך. ברם, האמת צריכה להיות נר לרגליך ואסור שבשם האהבה תכנסי למערבולת של שקרים ותרמיות.

נסי למצוא אהבה חדשה אצל בחור שראוי לך ותזכי להקים איתו בית נאמן בישראל. אל תחיי באשליות, נסי להתמודד עם המציאות למרות הקושי הרב שבה.
לטווח הרחוק זה יבנה אותך ואת אישיותך ויסייע לך להקים בית נאמן.
בהצלחה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות