שאל את הרב

למה חצאית?

חדשות כיפה הרב מיכאל ברום 14/03/04 14:33 כא באדר התשסד

שאלה

שלום!

למה בנות חייבות ללכת עם חצאית הרי יש עכשיו מכנסיים שמעוצבים במיוחד לבנות ואין את הבעיה של לבוש גבר?

תשובה

שלום רב.
רבה
אמנם נכון שבמכנסיים המעוצבות לנשים אין בעיה

של לא תלבש אבל יש עם זה בעיה אחרת והיא של צניעות

אין ספק שהליכה עם חצאית הרבה יותר מכובדת וצנועה.


מיכאל ברום.

כתבות נוספות