שאל את הרב

ללא נושא

חדשות כיפה הרב מיכאל ברום 09/03/04 10:26 טז באדר התשסד

שאלה

בס"ד

שלום לך, כבוד הרב .

ולשאלותי:

1/ האם מותר לברך ברכות {ראשונה ואחרונה} ללא נעלים?? מה דין גרבים?

2/ מה ניתן לומר כדי שתיתגשם משאלה חוץ משיר -השירים??

בתודה רבה רבה מראש, וישר כוחך

אורין

תשובה

שלום רב:

1.דין נעליים וגרביים נאמר דווקא ב18 אבל ברכות רגילות מותר גם בלי גרביים ונעליים אבל בוודאי שזה מכובד יותר לברך עם נעליים

.2.מומלץ מאוד לומר פרקי תהילים מתוך הבנה וכוונה גדולה.

מיכאל ברום.

כתבות נוספות