שאלה
בשנה הבאה אני בעז"ה מתכוונת להתחיל ללמוד לימודים אקדמיים. אני מאוד נוטה ללמוד פיזיוטרפיה. במסגרת לימוד זה ועבודה בתחום לאחר מכן הפיזיוטרפסיטית מטפלת באנשים מוגבלים ועוזרת להם להירפא. עיסוק זה כןלל נגיעה במטופל. שאלתי היא האם מותר לעסוק בכך (בידעיה שאני מתכוונת לטפל בילידים מוגבלים ולא במבוגרים). אשמח לתשובה...
תשובה
ב"ה
כל מה שנעשה במסגרת עבודה מקצועית, מותר ואין בכך איסור.
ביקר,
שי