שאלה
שלום
לאחרונה היכרתי בחורה והיא רוצה רוצה להמשיך איתי לקשר רציני ואני פשוט לא אוהב אותה כי היא לא מוצאת חן בעיני (מבחינת יופי)
אני חושש שאני בוחן אותה לפי המראה החיצוני וזה לא טוב
אני שואל עם הבעיה היא בי (שאני בוחן אותה מיבחינה חיצונית) או בה (שהיא לא יפה)
כי עם הבעיה היא בי אז אני ישתפר אבל עם זה בה אין מה לעשות ואצתרך להיפרד ממנה
בתקווה שתבינו רוני
תשובה
לרוני שלום רב.
התאמה בין בני זוג צריכה להיות ב-3 מרכיבים:
א. מבחינה רוחנית.
ב. מבחינה נפשית מידותית (כימיה בין בני הזוג)
ג. מבחינת מראה חיצוני
אם חסר אחד מהם לא ניתן לבנות בית.
מיכאל ברום.