שאל את הרב

לא יודע מה לעשות עם הקשר

חדשות כיפה הרב דב ברקוביץ 22/12/10 08:21 טו בטבת התשעא

שאלה

לכבוד הרב שלום רב.

אני לא יודע כלכך איך לכתוב את זה וגם זה לא כלכך שאלה אבל אני ינסה שזה יהיה מובן. אני מראש מצטער על האורך אני רוצה שזה יהיה הכי מובן שאפשר.

אני בן 22.5 סיימתי צבא לפני שנה ואחרי השחרור התחלתי לנסות לכוון בתפילה שאני אמצא את הזיווג המתאים לי ובע"ה יקים בית.

אחרי חודש וחצי יצא לי להכיר מישהי ויצאנו חודשיים וחצי ואז היא החליטה לסיים את הקשר שאף פעם לא הבנתי למה. היה לי מאוד מאוד קשה. דודה שלי לקחה אותי למקובל ששאל אותי אתה רוצה אותה אמרתי לו כן והוא אמר לי לא כדי לך היא תעשה לך בלאגן. יומיים אמרתי לעצמי יאללה זהו אם המקובל אמר, אבל אחרי זה אמרתי תעשה בלאגן תסדר אותו. אני כל הזמ אמרתי לעצמי בטוח היא הכירה מיש'ו בפסיכומטרי שלה ואני ממש השתגעתי ואכלתי את עצמי.החלטתי לנסות איכשהוא לבדוק אז בצעד טיפשי הורדתי כל מיני תוכנות פירצה ועשיתי נסיונות לפרוץ לה את הפייסבק כדי לראות אם יש באמת איזה מיש'ו. אני ממש חלש במחשבים ולא מבין הרבה אז לא הצחלתי עם התוכנות אז ניסתי איזה כמה מספרים והצלחתי להכנס למייל (אמרתי מה הסיכוי אם הצלחתי זה מלמעלה),(לא היה כלום).

עכשיו היא סיימה את הקשר אבל זה אף פעם לא גמר באמת סופית. אחרי חודש מהניתוק היא פתאום חזרה לדבר איתי בתדירות אחרי שבוע הבנתי שזה סתם לא בשביל לחזור או מש'ו אז הפסקנו אח"כ יצא לנו עוד פה ושם להתראות.

ואז היה איזה פעם שדיברנו והיא הייתה ליד חברות שלה ובסוף השיחה היא אמרה לי טוב נדבר עוד שבוע ואז אמרתי למה שבוע? והיא ענתה טוב שבועיים אמרתי לה למה חודשיים ובאמת החלטתי שדי מספיק לי עם כל המשחקים האלו ובאמת החלטתי לנסות להתנתק הפסקנו לדבר החלטתי כדי לברוח מכל העניין לטוס לתאילנד.

שבוע לפני הטיסה שלי לתאילנד הגברת החליטה לעשות לי פלא' אני לא ראיתי את זה בצורה יפה בכלל (ד.א היא ידעה שאני טס כי אחרי הפרידה היא נהפכה למה שקוראים ידידה של חבר שלי).

דיברנו בפלא' בהתחלה הייתי ממש כעוס עליה (.."למה התקשרת? מה זה לפי הקריזות שלך מתי שבה לך נדבר מתי שלא לא? וכו') לאט לאט הצטננתי (במיוחד אחרי שהיא אמרה לי שהיא הכינה לי כיפה) היא ביקשה ממני שנפגש כדי שהיא תוכל להביא לי את הכיפה..נפגשנו.

טסתי באמת במטרה לשכוח ממנה אבל אחרי שנפגשנו לא הצלחתי להפסיק עוד פעם לחשוב עליה. אחרי שבועיים בתאילנד חזרתי לארץ כי לא אהבתי את כל הזוהמ

תשובה

שלום,

המצב שלך נוגע לליבי. למרות שאולי הוא נראה כמשהו המייאש אותך, זהו מצב שאפשר בהחלט לצאת ממנו.
א. אתה חייב לקבל על עצמך שאם הבחורה ההיא הינה "המיועדת" שלך, הקדוש ברוך הוא כבר יסדר את העניינים כדי שהקשר ייצא לפועל. מתוך קבלה פנימית זו תירגע ותחזור לחיים רגילים - עם האמנוה שאם זה צריך להיות, זה כבר יהיה.
ב. חשוב מאוד שתתחיל להכיר בנות אחרות - דרך אנשים שמכירים אותך, משפחה קרובה וחברים, שיכולים להציע לך בנות המתאימות לך. תכיר בנות אחרות ברצינות ובעומק, ובמשך הזמן (לפחות חצי שנה) תראה אם אתה שוכח מהבחורה שכתבת עליה.
ג. בקשר להוצאת זרע, הדבר החשוב הוא לעסוק בדברים המעניינים אותך כמה שיותר, לקבוע זמנים קבועים לפעילות גופנית ולהכיר בנות המתאימות לך כדי שתמצא את זאת שתהיה אשתך בע"ה.
ד. אסור בשום פנים להיכנס למייל של אדם אחר. זהו בדיוק כמו ללכת לתיבת הדואר של מישהו אחר ולפתוח מכתבים שלו ללא רשות. יש בזה איסור חמור.
בברכה, דוב ברקוביץ

כתבות נוספות