שאלה
הבנתי שישנן חברות ירקות עלים ללא חרקים שהמלצתם לשטוף פעמים שלוש (בניגוד לחסלט ועוד כמה חברות שמספיק פעם אחת) שאלתי היא- אם מצויים מספר רב יותר של חרקים בחברות אלו הרי שגם לאחר שטיפה ייתכן וישארו שם חרקים מסוג שאינו יורד בשטיפה כמו כנימות וכדומה. האם יש לחשוש לכך?
שאלה שניה- ראיתי שהמלצתכם הכללית היא להימנע מלאכול ירקת עלים במטבחים ציבוריים מחשש לתקלה. מה לגבי מלון כינר? האם שם ניתן לסמוך ולהיות רגוע שהירקות באמת ללא חרקים?
תודה.
תשובה
שלום רב,
1. אנו כתבנו את ההמלצה הזאת מתוך בדיקות חוזרות ונשנות.
2. צריך לשאול את המשגיח איזה עלים הוא מקבל וכיצד מכשירים אותם.
בברכה,