שאל את הרב

יחס הציבור להומוסקסואליות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 06/02/02 04:38 כד בשבט התשסב

שאלה

לפי תשובתך:

"אם הרבה אנשים נרתעים ממשהו - כנראה שיש להם על מה להתבסס."

כלומר שלנאצים היה על מה להתבסס, כי הרבה מאוד אנשים נרתעו מהיהודים. מה שאתה אומר בעצם מהווה בסיס ללגיטימציה לנורמה אפילו אם אינה נכונה. הציבור בהרבה מיקרים טועה, הוכחה לכך היא השנאה כלפי גלילאו שגילה איך זזים גרמי השמיים ונלחמו בדעותיו עד שלא הוכחו נכונות!

הומו בהחלט קשור לחיים, כמו כל דבר אחר בעולם הזה והעובדה ש2/3 מהמתאבדים בגיל צעיר הם הומוסקסואלים היא לא בגלל חוסר יכולתם לקבל את עצמם , אלא בגלל חוסר היכולת של החברה לקבל אותם ולכן קשה להם להמשיך בחייהם, כבר היום אחוזים אלו יורדים ואם אנשים כמוך יקבלו את העובדה שזו אינה מחלה אלא רגש, משיכה ואהבה , כן אהבה. אז אחוזים אלו ירדו בצורה קיצונית.

משה לא התעסק במשפט, וכן גם כל הכהנים וכו', למיטב ידיעתי גם אין זה תפקידו של המשיח לכשיגיע.

אין צורך לעורר נטיות הומוסקסואליות אלא להפסיק להילחם בהם כדי לרצות את הסביבה שבה אתה חי, באותה מידה כמו שאין להתבולל כדי לרצות את הסביבה שחיו בה בעבר (ראה תקופה הגלות).

אני לא הופך את ההומוסקסואליות שלי לגאווה, אני כן גאה בזה שאני חי, עובד לומד ואוהב בלי לשקר לעצמי או לאחרים ואני כן גאה בזה שאני מקבל את עצמי כמו שאני ולא נלחם במה שנגזר עלי מלמעלה. אלוהים בהחלט טוב אלי והוא הוכיח לי את זה לאורך כל הדרך, יש לי בן זוג שאני אוהב והוא אוהב אותי ובמובן רק הרבה יותר מאשר מה שאוכל להשיג בכך שאשקר לעצמי ואחיה עם אישה (וגם אשקר לה) שבעצם אז אחיה בשקר.

ילדים.. מי אמר שלא אוכל להביא ילדים לעולם? גם בלי התקדמות המדע אני יכול לאמץ ילדים או להפרות אישה ולגדל את ילדי עם בן זוגי, האין זה חיים? וישנם הרבה כאלו שעושים זאת.

אז השאלה היא למה כל כך קשה לכם לקבל את העובדה שישנם אנשים שנמשכים ואוהבים את בני מינם וטוב להם כך?

תשובה

קרא טוב את תשובתי וראה שכתבתי כי נכון שלא כל מה שציבור חושב הוא נכון. אבל צריך לבדוק היטב מה הציבור אומר - לפעמים יש שם דברים נכונים.

ולכן נכון לומר כי "אם הרבה אנשים נרתעים ממשהו - כנראה שיש להם על מה להתבסס."

זה לא מצדיק את כל מה שהציבור חושב - אבל שים לב שכך הציבור חושב כבר אלפי שנים במאות מקומות בעולם. זה צריך לומר לך משהו.
השם שבחרו לעצמם כמה אנשים מראה שהם לא מוכנים לקבל את המציאות הם "גאים". הם יקבעו מה המציאות.
זה לא הולך כך.
המציאות היא ש"הומו לא מביא חיים". אם אתה מאמץ ילדים - אלה לא הילדים שלך. יפה מאוד עלמה שאתה עושה אבל אתה מפסיד את הדבר הנפלא מכל - להביא ילד לעולם. להביא חיים לעולם. לאהוב את מי שאתה הבאת, אתה יצרת.
אתה יודע מה זה?
אתה מסוגל ויכול.
צא מהחברה של ה"גאוה" ומכל הגאים החכמים בעיניהם.

טפל בבעיה שלך ותחיה חיים שמחים.

בהצלחה

כתבות נוספות