שאלה
לכבוד הרב השלום והברכה,
אני סטודנטית למשפטים באוניברסיטת בר אילן ולאחרונה התחלתי לחשוב על כיוון של טוענת רבנית. ידוע לי כי יש כאלו המתנגדים לעיסוק זה מטעמים שונים. אשמח אם כבוד הרב יכתוב לי מה דעתו וכן היכן ניתן ללמוד טוענת רבנית שכן התענינתי במס' מקומות ולא מצאתי.
בברכת כתיבה וחתימה טובה לכבודו ולכל עם ישראל
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אני חושב שכדאי ללמוד את התחום הזה ולעסוק בו כי חסרות לנו היום טוענות טובות .היתרון של טוענת רבנית שהיא יכולה לייצג באופן אמיתי את האשה בדברים שלא נעים לה לפרוש אותם בפני טוען רבני או הדיינים
יש לטוענת את הידע והביומנות להציג את הדברים בצורה אמיתית וצנועה .ובעיקר רגישה דיה .
חזקי ואמצי ,חפשי בפרסומים של המכללות שעוסקות בנושא או את יכולה לפנות אל הגב' נורית פריד להתיעצות ולהכוונה .
בברכה