שאל את הרב

חציצה

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 29/08/04 10:19 יב באלול התשסד

שאלה

שלום לרב.

אין לי איפה לשאול , לכן אני שואלת כאן, סליחה אם השאלה לא קשורה פה לאתר.

רציתי לדעת אם צביעת חלקים מהשיער ("פסים" בשיער) יכול להוות חציצה במקווה?

אני לא נשואה אבל רוצה לדעת עכשיו כי אם זה יכול להוות בעיה בעתיד לא אוכל לצבוע עכשיו (כי אחר כך אי אפשר להוריד את זה..)

תודה רבה.

תשובה

ב"ה


ברכה ושלום.


בדרך כלל שיער צבוע לא מהווה חציצה במקווה.
אבל יש פעמים שכן ,וזה תלוי בהקפדה האישית של כל אישה ואישה לגבי המראה של השיער.
מפני שאם השיער גדל ויש בו כמה סוגים של צבעים אז יש נשים שמקפידות שלא להראות כך ולגביהן הצבע הוא חציצה.



בברכה,


כתבות נוספות