שאלה
לרב שלום רב!
אני בת 17 וחצי יצאתי לפני כחצי שנה עם בחור ישיבה והקשר הזה גרר לדברים בלתי רצויים מצד שנינו הקשר הזה גם התבסס על שקרים מצידי רק בשביל שהקשר לא ינותק,אך בסופו של דבר הוא הגיע להחלטה שהוא רוצה להיתחזק ואמר לי שהכל יכול לקרות בעתיד (בנינו) מאז אני לא מפסיקה לקוות שאולי יש עוד סיכויי שניתחתן ונקים בית כשר בישראל ואני מיתפללת על כך שה' יזמן לי אותו כזיווג שאלתי אם מותר בכלל להיתפלל על כזה דבר?
נורא חשוב לי שתענה לי בהקדם
תודה מראש
תשובה
ב"ה
ברכה ושלום.
בודאי שאפשר להתפלל לפני השם ולבקש ממנו שהשם יזמן לך את החתן הנכון ואם זה הוא אז זה הוא ואם זה אדם אחר גם ברוך יהיה.
אני חושב שכדאי לך לשוחח איתו(עם הבחור) בצורה ישירה על העניין הזה . כי אם הקשר הזה לא רציני והוא רק נתן לך תחושה או הרגשה אז חבל לך וחבל לך על הזמן ועל העוגמת נפש. ואם הוא רציני אז תפגשו במטרה לבדוק התאמה לקראת בניית בית נאמן בישראל.
בהצלחה,
עוזיאל