שאלה
שלום הרב! הודה לרב מאוד באם הרב יוכל לייעץ לי.
אני נפגשת עם בחור יותר משלושה חודשים ואני מתלבטת האם להנשא לו.
אני מאוד אוהבת אותו ונמשכת אליו בעבר עברנו על איסור נגיעה, אך הפסקנו ביוזמה שלי, הדבר שמפריע לי שהוא לא רצה להפסיק ובגלל זה חשבתי לסיים את הקשר.
בנוסף אנחנו רבים הרבה מאוד לא עובר שבוע שאני לא בוכה בגללו.
תודה בכבוד רב!
תשובה
שלום רב.
אינני רואה איך ניתן להקים בית משותף אם כבר בשלב הזה לא עובר שבוע ללא מריבה ובכי בסופו של דבר חיי נישואין משמעותם לחיות ביחד מתוך הבנה אהבה אחווה ורעות.
כמובן שאי הסכמתו לשמור על איסור נגיעה מעלה גם כן שאלות למחשבה.
מיכאל ברום.