שאל את הרב

האם להתחשב בחלום על בת זוג

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 29/09/02 11:30 כג בתשרי התשסג

שאלה

שלום לכבוד הרב

שמי ,,,,לפני כמה חודשים יצאתי עם בחורה,יצאנו חודשיים ולאחר מכן נפרדנו, ומאז מידי פעם קורה לי שבמשך הלילה אני חולם שאנחנו חוזרים לקשר והקשר ממשיך לקראת הדבר המיוחל (הקמת בית נאמן בישראל), למרות שכאשר נפרדנו היא אמרה שהיא רוצה לנתק את הקשר.

אני רואה צורך לציין ששניניו עשינו שאלת רב (שני רבנים שונים), אך ההבדל הוא שאני סיפרתי לרב מה קורה, ושאלתי אם כדאי להמשיך. והתשובה היתה כן. לעומת זאת הבחורה סיפרה לרב אודות הקשר ואמרה שהיא לא רוצה להמשיך. אז הרב אמר שתנתק את הקשר, זאת אומרת שהרב אמר לה מה שהיא רצתה לשמוע.

שאלתי היא האם יש ליחס משמעות כלשהי לחלום או פשוט להמשיך כאילו לא קרה דבר.

בכבוד רב

,,,,

תשובה

בס"ד

בכדי להמשיך בקשר - צריכים שני בני אדם. ואף על פי שהיא לא רוצה והרב חיזק את דעתה בסירוב - אני לא הייתי מזלזל בחלום ומנסה שוב. מנסה אבל לא,,, נקשר אל החלום באופן מוחלט.

לכן מה שתעשה הוא לנסות להקים את הקשר מחדש אבל "בלי לחץ". לא ללחוץ עליה אלא לנסות לדבר על ליבה קלות, באופן ישיר או דרך חבר או ידידה שלה. מישהי שתבדוק אולי הוא מעונינת לחדש את הקשר ופשוט מתביישת.

אם היא תאמר - לא. אל תהיה קשור אליה כל הימים. בהחלט יכול להיות שהיא בחורה טובה - אבל תמצא טובה הימנה וכשתמצא את המיועדת לך - תשכח ממנה לחלוטין. ואם לא תשכח באופן טיבעי - יש דרכים שבהן אפשר להשכיח אותה ממך.


בהצלחה

כתבות נוספות