שאל את הרב

גירושין

חדשות כיפה הרב שי פירון 12/03/04 03:26 יט באדר התשסד

שאלה

שלום רב

זוג הנשוי מזה כחצי שנה. האישה מעונינית להיפרד בטענה שאינה אוהבת עוד את בעלה ויתכן גם שיש חוסר התאמה בין בני הזוג.

מה חייב או צריך הבעל לתת לאשתו? האם יש צורך לשלם מזונות? (חשוב לציין שעדיין אין ילדים בסיפור)

אשמח לקבל תשובה בהקדם

שבת שלום

תשובה

ב"ה


שלומות,


אלה השאלות שעליהן יש להפגש - בארבע עיניים - ובניחותא - להניח את העקרונות בצד ולחפש את הדרך - במידה וההכרעה להפרד נפלה, לעשות זאת בדרכי שלום ובנעימות ולא לתת לשיקולים הכספיים להיות מוקד לשאלת ההפרדות. החיים עוד ארוכים ולא כדאי לכלות את הזמן על כגון אלה.


כל טוב,

שי

כתבות נוספות