שאל את הרב

בינו לבינה

חדשות כיפה הרב אלישע פיקסלר 31/08/06 16:13 ז באלול התשסו

שאלה

שלום הרב, אני נמצא בקשר יחסית טוב אם בחורה שאני ממש אוהב אותה והיא אותי (אנחנו בסביבות גיל 17..) ואנחנו שומרים נגיעה והכל.... אבל יש לי היהורים ואני נגרר להוצאת שז"ל (גם לפני שהכרתי אותה חטאתי רבות בחטא זה) וגם במשכב זכור ... מממש קשה לי אבל אני ישמח אם תעזור לי ... ומאז שאני בקשר איתה כבר אין לי היהורים של משכב זכור אבל יש לי היהורים על בנות ואני גם חוטא בחטא החמור של שז"ל אני לא יודע מה לעשות אני כבר מיואש ניסיתי לעשות הכל ואין אני לא מצליח להתגבר מה לעשות??? אני מתפלל בלי סוף לקב"ה שיעזור לי ויוציא אותי מהחושך אבל אין זה לא הולך אני מרגיש רק שהיצר מתגבר מיום ליום ... ולגבי הבחורה שאני בקשר איתה האם כדאי לי להמשיך את הקשר איתה (אני ממש אוהב אותה.. ואנחנו שומרים נגיעה והכל..) אולי זה שאני בקשר איתה זה טוב (אין לי כבר היהורים על משכב זכור ..) אני כבר מיואש כבר אין לי כח להילחם ביצר ... לגבי יצרים אחרים קל לי וב"ה אני מצליח להתגבר על המידות ועוד הרבה דברים אבל על הוצאת שז"ל אין לא הולך לי כבר כמה שנים שאני מנסה ולא מצליח ... מה לעשוותתת???????

תשובה

שלום
דבריך יוצאים מלב טהור וכאבך עומד למול הקב"ה והרהורי חרטה הם חלק חשוב מתהליך התשובה בו אתה מצוי. נכון אין זו עדיין התשובה המעולה שהרי לא נחלצת לחלוטין מהחטא אך אל יאוש! "שבע יפול צדיק- וקם" למרות כל הכשלונות בעוז קדימהֱ!. כדאי לך ללמוד את ספרו של הרב יהושע שפירא "אשיב ממצולות".
ב"ה לא חטאת לפי דבריך במשכבזכור אלא בהרהורים שהם חמורים פחות ויכול אתה עם מאמץ להמשיך ולהתעלות. נכון הוא שב"ה הקשר עם הבת עוזר לך להמנע מהרהור אך עלול להביא אותך לאיסורים לא פחות חמורים גם אם כיום ב"ה אתה נמנע מהם ובכלל לא ממשיכים קשר כדי להנצל מעבירה אל למטרת הקמת שותפות ובית דבר שלא שייך כרגע אצלך בשל גילך הצעיר ולכן הקשר עם הבת אינו רעיון טוב לדעתי

בברכה
אלישע פיקסלר

כתבות נוספות