שאלה
בס"אני חושב ששאלתי את השאלה אך לצערי מסיבה טכנית הדאר האלקטרוני לא נפתח אודא לך אםתשלח תשובה לדאר doronyo@netvision.net.il
הכלהבשגחהפרטית לאדם יש זכות בחירה ולכן תריך להיויד שמח אשמח אם תסביר לי את הסוגיה יחד עם זאת לאדם יש בחירה חופשית ויש שוטרים אם חסושלום אדם פוגע בך כתוב שוטרים ושוטריםשימו לכם בשעריכם אם השם מקור הטוב והכל הבשגחה פרטית ועלינו להיות שמחים לשם מה יש צורך בשופטים ושוטרים ?
תשובה
שלום רב:
נכון שהבחירה באמת מראה על מעלתו של האדם אך יחד עם זאת במקביל יש צורך לשמור על חיי חברה וקהילה בריאים ומתוקנים.
מיכאל ברום.