שאלה
שלום הרב, יש לי שאלה לגבי שליחת טפסי ״טוטו״ על משחקי כדורגל שמתקיימים בשבת לאחי שהוא חילוני. האם מותר לי למלא בשבילו למרות שכנראה יצפה במשחקים או יתעדכן בהם במהלך השבת?
תודה
תשובה
שלום לך,
לא נכון לשלוח אותם עבורו. שיעשה זאת בעצמו
בברכוה דוד לוי
098987548