שאל את הרב

קוואקר

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 29/03/21 11:05 טז בניסן התשפא

שאלה

האים פתיתי קוואקר בקופסא שמכינים מהם דייסה תוך דקות על האש -- הם חמץ גמור? יש לי 3 קופסאות סגורות האים לזרוק/לתת לגוי ? או שאפשר לכלול במכירת חמץ ?

תשובה

בס"ד

שלום וברכה

קבלתי את השאלה רק בחול המועד. כך שאם מכרת עם החמץ אפשר להמשיך ולהשהות. .

מועדים לשמחה

יהודה הלוי עמיחי

מכון התורה והארץ

כתבות נוספות