שאלה
אם נגיד האל היה בורא את העולם הפוך אנשים טובים נענשים לאנשים רעים לא אז אף אחד באמת לא היה מקשיב לו
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אנשים טובים באמת לא פועלים רק כדי שיהיה להם שכר. כפי שכבר ציינתי לפניך - אנשים רציניים עושים דברים בגלל שהם אמת ולא בגלל שהם 'ירוויחו' מזה.
לכן אדם טוב לא משקר לאנשים גם אם הוא יפסיד מזה. ועוזר לאנשים גם אם הם לא ידעו להעריך זאת.