צוקרברג מאשר: העדכון הקרוב של וואטסאפ יהיה משמעותי מאוד עבורכם

מנכ"ל פייסבוק, חברת האם של וואטסאפ, הודיע בצורה רשמית על העדכון החדש של אפליקציית המסרים המידיים. בקרוב תוכלו להתחבר לחשבון שלכם בכמה מכשירים במקביל

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/21 18:48 כג בסיון התשפא

צוקרברג מאשר: העדכון הקרוב של וואטסאפ יהיה משמעותי מאוד עבורכם
צילום: shutterstock

מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הודיע באופן רשמי כי חברת הבת, וואטסאפ, תאפשר בקרוב למשתמשיה להתחבר לחשבון שלהם בכמה מכשירים במקביל. מדובר ככל הנראה באחד מהעדכונים הגדולים ביותר שפייסבוק הכריזה עליו בשנים האחרונות.

וויל קאטקרט, העומד בראש וואטסאפ, כשלצדו צוקרברג, הכריזו כי העדכון יגיע ככל הנראה בעוד כמה חודשים לגרסת הבטא של האפליקציה, כך על פי דיווח באתר WABetaInfo, שבמהלך השנים דיווח על מספר עדכוניםעוד בטרם שוחררו לציבור. 

על פי הדיווח, משתמשי וואטסאפ יוכלו לגשת להודעות שלהם מארבעה מכשירים במקביל בלבד. לשם השוואה, אצל המתחרה "טלגרם", אפשרות זו קיימת כבר מספר שנים, וללא הגבלת מספר המכשירים מהם ניתן להתחבר לחשבון אחד.

בנוסף בישרו השניים על שירותים נוספים שיגיעו במקביל לריבוי המכשירים: "מצב היעלמות" ו-"הודעות חד פעמיות". תכונת ההודעות החד-פעמיות תאפשר לאנשים לשלוח הודעות למשתמשים אחרים באמצעות האפליקציה, והן ישמידו את עצמן מיד לאחר שהמשתמש בצד השני יקרא אותן. תכונת "מצב ההיעלמות" תשודרג גם היא באופן משמעותי. נכון להיום, משתמשים מנהלים יכולים להגדיר כי בצ'אט מסוים ההודעות ימחקו לאחר פרק זמן מוגדר. לאחר השדרוג המדובר, המשתמש יוכל להפעיל את התכונה בכל הצ'אטים הפעילים במקביל, ולא בכל קבוצה בנפרד.

צוקרברג התייחס לנושא הצפנת ההודעות בשירותים החדשים. "כל ההודעות שישלחו באפליקציה עדיין יהיו מוגנות תחת ההצפנה שלנו". צוקרברג אמר כי היכולת להפעיל את חשבון הוואטסאפ מכמה מכשירים במקביל הייתה לא פשוטה עבורם. "היכולת לסנכרן בין כל ההודעות ושאר התוכן בפלטפורמה בין מכשירים, גם אחרי שסוללת הסמארטפון נגמרה לחלוטין, היא מורכבת מאוד מבחינה טכנולוגית. אני שמח לומר שהצלחנו לעבור את המשוכה הזאת, וכולם יוכלו ליהנות מהשדרוג בקרוב מאוד". בפייסבוק לא נקבו בתאריך העדכון.