וואטסאפ מודיעה: לא חוזרים בנו מהמדיניות החדשה

על הסערה על מדיניות הפרטיות של פייסבוק וחברת המסרים שבבעלותה, החברה מסרבת לחזור בה. בנוסף הודיעו כי מי שלא יאשר את מדיניות החברה עד ה-15 במאי חשבונו ייסגר אחרי 120 יום

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/21 22:26 ח באדר התשפא

וואטסאפ מודיעה: לא חוזרים בנו מהמדיניות החדשה
וואטסאפ. עדכון חדש, צילום: shutterstock

חודש מאז פרצה מהומה עקב ההודעה של חברת וואטסאפ לפיה משתמשי האפליקציה צריכים לאשר את התנאים החדשים של מדיניות הפרטיות. על פי המדיניות החדשה הלקוחות לאשר שיתוף מידע נוסף, מעבר למידע המשותף כיום, עם חברת האם - פייסבוק. השבוע הודיעו בחברת וואטסאפ כי הם לא חוזרים בהם מהדרישה, על אף הנהירה של לקוחות לאפליקציות המתחרות, והודיעו כי יש לאשר את המדיניות החדשה עד ה-15 במאי.

על פי החברה, יש לאשר את המדיניות החדשה ולשם הבנה ברורה יותר של המדיניות החברה תוציא באנר מפורט המסביר את הפרטים. הבאנר גם יכלול הסברים ותשובות לחששות של הלוקחות, בנוגע של שיתוף המידע בוואטסאפ לחברת פייסבוק. בבלוג החברה התייחסו לכך שהלוקוחות עשויים לעבור למתחרים וכתבו: "אנו מבינים במהלך תקופה זאת, חלק מהמשתמשים ירצו לנסות אפליקציות אחרות ולבדוק מה יש להן להציע חלק מהמתחרים שלנו טוענים שהם לא יכולים לראות את ההודעות של המשתמשים, אך אם אפליקציה אינה מציעה הצפנה מקצה-לקצה כברירת מחדל, זה אומר שהם יכולים לקרוא את ההודעות שלכם".

לבסוף הודיעה החברה כי יש לקבל את התנאים החדשים עד ל-15 במאי, במידה ולא והלקוח לא יקבל יחל תהליך של חסימת הוואטסאפ. בשלב הראשון יוכלו הלקוחות להמשיך ולקבל, למשך 120 ימים, שיחות והתראות, אבל לא יוכלו לקרוא או לשלוח הודעות. לאחר תקופת 120 הימים, במידה ולא אישרו את התנאים, החברה תחשיב את החשבון כלא פעיל והוא יימחק.