גוגל לא תשמור לכם יותר על התמונות בחינם

החל מיוני 2021 חברת גוגל תחל לחייב תשלום עבור שמירת התמונות שלכם. מי שיהיו פטורים מתשלום על שמירת התמונות יהיו רק משתמשי הטלפון החכם של פיקסל, השייך לחברה

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 15/11/20 10:47 כח בחשון התשפא

גוגל לא תשמור לכם יותר על התמונות בחינם
מיוני תצטרכו לשלם. גוגל תמונות, צילום: shutterstock

בשורה לכל השומרים תמונות בגוגל: חברת האינטרנט הענקית הודיעה כי בקרוב תתחיל לגבות תשלום עבור אחסון בתמונות גוגל. לאחר חמש שנים בהם השירות היה בחינם, בחברה החליטו כי החל מה-1 ביוני 2021, המשתמשים יאלצו לשלם על השירות מהרגע בו עברו את מכסת  15GB בחשבונות שלהם. מי שיהיו פטורים מתשלום על אחסון התמונות יהיו משתמשי הטלפון החכם של פיקסל, השייך לחברת גוגל.

גוגל הודיעה כי תמונות או סרטונים שהועלו ב"איכות גבוהה "לפני ה-1 ביוני, לא ייספרו למגבלת האחסון בגודל 15GB. עוד הודיעה החברה על שינויים נוספים החל מה-1 ביוני, כל המסמכים והטפסים שיאחסנו המשתמשים בגוגל דרייב, יכנסו גם הם כחלק מהגבלת האחסון של ה-15GB. גוגל עוד הודיעה כי כל הנתונים מחשבונות לא פעילים במשך לפחות שנתיים, ימחקו. במידה ומשתמשים חורגים ממגבלת האחסון שלהם במשך שנתיים, גוגל תשלח הודעה להוריד או שתמחק על דעת עצמה תכנים מהגוגל תמונות והגוגל דרייב. 

גוגל השיקה לפני שנתיים את גוגל וואן, שתשמש כענן העיקרי של לקוחותיה, על פי החברה גוגל וואן יהיה הגרסה חדשה של גוגל דרייב וניתן יהיה לשלם מחירים זולים עבור אחסון בתוכו. ביולי האחרון גוגל הודיעה כי כל משתמש יכול לנצל את תכונת הגיבוי הטלפוני של גוגל וואן, בחינם עד הגבלת האחסון המותרת.