עושים סדר וואטסאפ בפתרון פשוט שיסייע לכם להיפטר מעומס ההודעות

נמאס לכם שההודעות בקבוצות דוחקות את ההודעות האישיות שאתם מקבלים? פתרון פשוט שתוכלו לעשות בכמה הקלקות, יגרום לכך שכל ההודעות מהקבוצות ימשיכו להתקבל אבל לארכיון, בעוד שאנשי קשר פרטיים יקבלו עדיפות

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/21 16:18 כד בטבת התשפב

וואטסאפ בפתרון פשוט שיסייע לכם להיפטר מעומס ההודעות
צילום: וואטסאפ

לא מעט אנשים שנמצאים 'בעל כורחם' בקבוצות וואטסאפ, יודעים שאפשר להסתדר בלי להיות מעודכן כל רגע מה קורה בקבוצה של הבניין, אן מה מתקדם עם התואר של האחיינית, המתכונים של הדודה או החברה מהעבודה. 

אין בוקר שאנחנו לא פותחים את האפליקציה ומגלים שהופצצנו שוב במטר של הודעות, שרבות מהן, איך נאמר בעדינות? לא רלוונטיות ומשעממות. 

"תעבירו את הקבוצות לארכיון והכל יהיה בסדר"

הכירו את הארכיון. הארכיון, כשמו כן הוא מיועד לאפסן את כל מה שלא מעניין או לא דחוף כרגע, לכן אנו ממליצים לכם לעשות את המעשה הפשוט כל כך, ולהפנות את כל ההודעות שלא דחוף לכם לקבל באותו הרגע - היישר לארכיון.



כן כן, מה שקראתם. למה? כי לאחרונה הוסיפו בוואטסאפ את האופציה להעביר לארכיון אנשי קשר וקבוצות ו"לקבור" אותם שם, זה לא אומר שתפסיקו להיות מעודכנים במה שקורה בקבוצות, אלא אתם תוכלו לבחור מתי להיכנס ולקרוא אותם באופן מרוכז. חשוב להדגיש, שום דבר לא נעלם, כל ההודעות שישלחו לקבוצות ימשיכו להישלח לשם, ובכל רגע נתון תוכלו לבדוק מה קורה שם זה פשוט לא יופיע לכם בדף הראשי של וואטספ. 

בין היתרונות שאתם מרוויחים מהעברת קבוצות וואטסאפ לארכיון, הוא היכולת לחזור ולשמור על קשר עם משתמשים פרטיים בוואטסאפ, שעד היום שלחו לכם הודעות, אך בגלל עומס ההודעות הקבוצתיות הם נדרסו ונשכחו למטה, מה שגרם לכם לייבש אנשים אמיתיים שממש רצו לדבר אתכם. 

 

כך תוכלו לבחור האם להשאיר את ההודעות בארכיון או לא,

כך תוכלו לבחור האם להשאיר את ההודעות בארכיון או לא, צילום: חדשות כיפה

עוד תוספת נהדרת היא האופציה להשתיק אנשים ספציפיים. למשל, אם לא בא לכם לראות את ההודעות מהבוס, מהחברה המעצבנת לספסל הלימודים או מהאקס, אתם יכולים להיכנס לפרטי איש הקשר, ללחוץ על "השתקת התראות", ממש כמו בכל קבוצה אחרת, והרי לכם שקט, סדר וארגון בוואטסאפ.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן