אפל משיקה: תחרות לנטפליקס

חברת אפל הודיעה כי היא צפויה להשיק בנובמבר הקרוב את שירות הטלוויזיה שלה אפל טיוי פלוס שיתחרה בטרפת המנויים של חברות נטפליקס אמזון ונוספות, החברה תשקיע 5 מילארד דולר לתוכן חדש ומרתק לצופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/19 15:46 יט באב התשעט

אפל משיקה: תחרות לנטפליקס
צילום: פלאש 90

חברת אפל הודיעה כי היא מתכננת להשיק בחודש נובמבר הקרוב את שירות המנויים לטלוויזיה וסרטים - אפל טיוי פלוס, החברה תציג תחילה מבחר קטן של תכנים לצופים ואז תרחיב את הקטלוג שלה ותציע מגוון רחב לטובת קהל המנויים שלה.

אפל נכנסת לתחום צפוף בו המתחרות הראשיות הן נטפליקס, אמזון ווולט דיסני. לקראת ההפעלה הראשונה אפל שוקלת כיצד להפיץ את השירות וחושבת על אפשרות להציע שלושה פרקים ראשונים חינם בכמה תכניות ולאחריהם תשלומים שבועיים, הכל על מנת שיצטרפו ויחשפו לשירות כמה שיותר מנויים.

השירות יושק לכ150 מדינות בעולם, וככל הנראה  - ישראל ביניהם. והמחיר יהיה 10 דולר לחודש בעוד שבנטפליקס המחירים נעים בין 9 ל 16 דולר לחודש. שירות הטלוויזיה יהיה זמין במוצרי אפל השונים וכן יהיה אפשרי להתחבר ממכשירים מסוגים שונים.

אנליסטים צופים שאפל TV + תוכל להשיג 100 מיליון מנויים בחצי העשור הבא, מה שיהפוך אותה למתחרה הראשית של נטפליקס ואמזון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן