עיצוב הבית גם בסוכות: כך תוסיפו חן לסוכה

שבוע אחד בשנה אנו יוצאים מהבית לסוכה שהופכת להיות בית ארעי, גם את הסוכה נרצה לעצב בטעם טוב, שיהיה נעים יפה וכיף לארח אושפיזין. שרה טייץ עם שלושה טיפים מרכזיים לעיצוב הסוכה

חדשות כיפה שרה טייץ 10/10/19 10:15 יא בתשרי התשפ

עיצוב הבית גם בסוכות: כך תוסיפו חן לסוכה
צילום: shutterstock

אין ספק שאחד החגים האהובים בשנה הוא סוכות. חג שמוציא אותנו מגבולותיו הבטוחים של הבית שלנו, קורא לנו לצאת לטבע ולחוות רגעים קסומים עם המשפחה.

הסוכה היא מקום נהדר לתת ביטוי ליצירתיות שלנו, מרחב שניתן לעצב ולקשט בכל דרך שנרצה. לא משנה אם זו סוכה מעץ או בד, מעט מחשבה תוכל להפוך את הסוכה שלכם לארמון.

הנה כמה טיפים פשוטים לעיצוב סוכה משמחת:

1. הכניסו את הטבע- אין מקום יותר מתאים מהסוכה להוספת אלמנטים מהטבע. הרי יצאנו כבר מהבית, למה לא לתת תחושה שאנחנו ממש בחוץ? תלו מהתקרה רימונים ותמרים, הוסיפו ענפי דקל או ענפים שנפלו מהעצים בחורשה. אספו אצטרובלים וצרו מהם מובייל, או רססו אותם בספריי זהב וקשטו איתם את שולחן החג. להשלמת המראה הוסיפו אגרטלים שונים עם פרחים על השולחן, והרי לכם סוכה ירוקה ומשמחת.

 

מכניסים טבע לסוכה

מכניסים טבע לסוכהצילום: shutterstock

 

2. עשו זאת בעצמכם- אנחנו בונים את הסוכה בעצמנו, מכסים בסכך שקטפנו, ורק את הקישוטים קונים מוכנים מהחנות... לא חבל? הכנת קישוטים ביתיים יוצרת תחושה אישית ומשפחתית, כך הסוכה הופכת להיות מיוחדת רק לכם. אתם לא צריכים להיות מוכשרים במיוחד, מספיק לשוטט מעט בבלוגים של DIY כדי לקבל שלל רעיונות להכנת קישוטים פשוטים ויפים. הסוד טמון בשימוש בחומרים פשוטים שיש בכל בית- ניירות, אריזות שאינן בשימוש או קופסאות פלסטיק שתכולתן אזלה. כך למשל ניתן להכין קישוטים מאוריגמי ולתלות מהתקרה, ליצור שרשרת מכוסות פלסטיק, אהילים מעטרות נייר ועוד ועוד.

 

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

 

3. האירו את הלבבות- תאורה היא מרכיב חשוב בעיצוב הבית, וגם בסוכה כדאי לתת לה מקום של כבוד. משחק של צורות תאורה שונות יוצר עומק ומוסיף עניין, ואין יותר משמח מלשבת בסוכה בשעת ערב ולראות את האורות דולקים. הוסיפו אהילים שונים (שיכולים להיות גם מעשה ידיכם), כדורי נייר עם נורות קטנות או שרשראות תאורה.

 

צילום: shutterstock

והנה הסוכה שלכם מוכנה לחג, עכשיו נשאר לכם רק להזמין את האורחים.

חג שמח!

 

לטורים קודמים

שרה טייץ - מעצבת פנים