קלאס באפס מאמץ: קייט מידלטון עושה זאת שוב בחליפת שמנת מדויקת להפליא

בחליפת שמנת מדוייקת להפליא עם שמלת מידי ותיק תואם, קייט מידלטון חברה לראשונה לנסיכה אן בביקור מלכותי וכמובן לבשה את מיטב מחלצותיה במהלך ביקור בארגון למען מיילדות וגניקולוגים שנמצא תחת חסותה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/04/22 21:47 כט בניסן התשפב

קלאס באפס מאמץ: קייט מידלטון עושה זאת שוב בחליפת שמנת מדויקת להפליא
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

הדוכסית מקיימבריג' הגיעה לביקור מלכותי כדי להביע תמיכה בארגונים המוקדשים לקידום ותמיכה בטיפולי בריאות נשים. הנסיכה אן הייתה פטרונית של הקולג' המלכותי למיילדות במשך 20 שנה וקייט הפכה לפטרונית של הקולג' המלכותי למיילדות וגניקולוגים בשנת 2018. המטה שלהם בסאות'וורק הוא כעת מרכז לשיתוף פעולה בכל המגזר.

ארמון המלוכה פרסם טרם הביקור: "הוד מלכותם ישמעו על הדרכים שבהן הארגונים פועלות יחד כדי לשפר את טיפולי בריאות האם, להבטיח שנשים יקבלו את הטיפול הבטוח והטוב ביותר האפשרי באחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייהן".

אבל עם כל הכבוד, מה שאותנו מעניין זה מה שקייט לבשה למאורע המרגש: קייט הלכה על לוק בצבע אחיד של שמנת. עם חליפה שמורכבת ממעיל עם עיטורי תחרה וחגורה כשמתחתיו שמלת מידי באותו של המותג Self Portrait שהדגישו בדיוק את מה שצריך בגזרתה הדקיקה, את החליפה שילבה קייט עם נעלי עקב קלאסיות ותיק צד קטן, ידענו שאשפר לסמוך על קייט שלא תאכזב.