באישור המלכה - כשמייגן וקייט עוברות לצבע ג'ינס

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 15/11/18 16:41 ז בכסלו התשעט

באישור המלכה - כשמייגן וקייט עוברות לצבע ג'ינס
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אחד הנושאים האהובים עלי הוא עולם הצבע. אולי כי למדתי ציור בגיל קטן, ואני יודעת טוב מאוד עד כמה צבע משפיע. עם השנים פיתחתי ראיה חדה לניואסנים קטנים בגוונים של הצבע, שאולי לא כל אחד מצליח לראות. אני יכולה בקלות לאבחן האם צבע קר או חם, וזה לא קל לכולם. כי בסופו של דבר זה מאוד קריטי, כאשר מדובר על צבע שקרוב לפנים. צבע נכון גורם לנו להיראות שזופות, מוארות, גורם לעיניים לבלוט, ולפנים להיראות יותר חטובות. כמו שתאורה יכולה לשנות את המראה שלנו, ככה בדיוק הצבע גורם להרמוניה או דיסהרמוניה.


היום אני רוצה לדבר איתכם על צבע ג'ינס - סוג של כחול אפור.

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1062007361127284736

תראו איך הפנים של קייט נראות רכות, יפות ושזופות. איזה עיניים יפות יש לה, וחיוך יפה..
נכון, היא באמת יפה, אבל היא לא תראה ככה אם הצבע של הבגד לא יתאים לה. זה קריטי כדי להדגיש את היופי הטבעי שלנו, שצבע יתכתב עם הפנים ועם הנתונים הטבעיים שלנו.

כחול ג'ינס הוא לא סתם גם הצבע שבחרו ללבוש בתמונה המשפחתית האחרונה של המשפחה המלכותית של אנגליה. יש להם אינטרס לשדר קירבה לעם הפשוט, הכל היום חייב להיות מונגש למדיה, והצבע הזה בהחלט משדר קרבה וזרימה.


הצבע הזה מאוד שימושי, ניטרלי, משתלב עם כל צבע אחר. והוא מתאים לרוב אנשים! לא סתם יש אותו כמעט בכל ארון בגדים. וכן, הוא גם צבע צעיר.

תראו איך מייגן בחרה להקפיץ אותו עם אקססוריז מעניינים:
הייתן חושבות לשלב ג’ינס עם מנומר? אז כן בהחלט. ג’ינס זה כמו שחור, הכל הולך איתו! הייתן חושבות לשלב עם ג’ינס גם מנומר וגם ורוד פוקסיה ביחד? שילוב נועז ומעניין, בהחלט הולך!


גם ג'ינס בגוון בהיר יותר הוא עדיין צבע ניטרלי, אבל כבר לא מתאים לכולן.

כאן קייט בחרה לשלב תיק ונעליים אלגנטיות בצבע שחור. שזה בסדר גמור. אבל אפשר כמובן לשלב גם כל צבע אחר.

כבר אמרנו שזה צבע "צעיר" שמשדר חיות? ואם הוא בא בפסים, אז בכלל המראה משתדרג לסטייל זורם וקליל. אני ממליצה שלכל אחת יהיה בארון פריט בהדפס פסים.


 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 


אני מאוד אוהבת את עולם הצבע. ולמה? אורח החיים שלי בילדות אילץ אותי להעריך את מה שיש לי ולחפש פתרונות יצירתיים כדי להסתדר עם המעט שיש לי. אז צבע הוא מרכיב קריטי לארון מצומצם אך יעיל ביותר. אם יודעים איזה צבעים יפים לי, איזה צבעים מתאימים לשילובים, מה כדאי להשאיר בחנות ולא לקנות - אז הרבה הרבה יותר קל לדייק בסטייל שלי. בדיוק בשביל זה פיתחתי ערכה חדשה, הכוללת תהליך אבחון דיגיטלי, סרטון הדרכה, מדריך מעשי לשילובי צבעים עם המחשות ובנוסף לכל - ערכת צבעים פיזית שמגיע בדואר עד שבועיים מיום ההזמנה! חפשי פרטים בפייסבוק שלי - סטיילינג לדתיות שבא מבפנים, או באתר שלי.  

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדיגיטלי