נותרו 24 שעות | הדברים שאתם חייבים להספיק לפני 3 השבועות

שלושת השבועות הם ימי אבל על החורבן שמגיעים עם כמה איסורים הלכתיים שיכולים קצת לבאס את הדתי הממוצע. השנה שבת צמודה לי"ז בתמוז אז כדי שלא תפספסו, ריכזנו בשבילכם את הדברים שאתם חייבים להספיק לפני הצום

עמיאל ירחי עמיאל ירחי 24/06/21 19:26 יד בתמוז התשפא

נותרו 24 שעות | הדברים שאתם חייבים להספיק לפני 3 השבועות
קניון., צילום: Yossi Aloni/Flash90

כל שנה שלושת השבועות מגיעים בפתאומיות, בין הילדים שיוצאים לחופש לחום הקשה הרבה פעמים אנחנו פשוט לא שמים לב עד שקמים יום אחד בבוקר ובום, צום י"ז בתמוז נכנס. כדי שלא תפספסו, ריכזנו את הדברים שעוד רגע כבר לא תוכלו לעשות. תודו לנו אחר כך.

תקנו בגדים, הרבה בגדים

תמיד צריך בגדים חדשים, אם כדי להיראות אופנתיים ואם בשביל פיצוי רגשי.  אבל בטח בתשעת הימים שמגיעים תכף, כדי שלא תמצאו את עצמכם הולכים לעבודה עם החולצה מהצבא וטרנינג קצת גבולי או עם החצאית נפנף הכה טרנדית מימי האולפנה, תקפצו מהר לקניון הקרוב לביתכם ותחדשו את המלתחה. אגב, מה הסיכוי? אבל הקניונים מפוצצים עכשיו בסיילים של סוף עונה מה שיהפוך את האירוע לנגיש כלכלית בכל הרשתות. אגב, ה-SALE בזארה התחיל היום, מומלץ.

חנות בגדים.

חנות בגדים.צילום: Kobi Gideon/Flash90

תסתפרו

שלושה שבועות הם לא הרבה זמן, אבל מי שלא הסתפר בשבועות האחרונים עלול למצוא את עצמו עם כמות שיער של תיכוניסט ממוצע שתופס עכשיו טרמפים בגולן. עשו לעצמכם טובה ולכו להתחדש בתספורת טרנדית ומוקפדת. אבל יותר חשוב, עצרו הכל ולכו להתגלח. זה בסדר גמור להיות עם זיפים שבוע או שבועיים, אפילו ראש הממשלה הנוכחי אולי יאמץ את הלוק. אבל אם לא תתגלחו לפני שבת אתם עלולים להראות כמו השכנים מהכפר הסמוך, השנה כבר לא תעזור לכם. 

מוזיקה

מחר בערב נכנסת שבת ומיד אחריה יז' בתמוז. לקראת הבצורת המוזיקלית, כי בואו ווקאלי זה לא מוזיקה מהנה במיוחד, שימו לב ששירים שאולי פספסתם. נתחיל בביצוע המרגש של שי צברי למזמור מתהילים. בביצוע שנקרא "הללו" משתתף גם הזמר שולי רנד ורביד כחלני. הביצוע הוא חלק מהסרט "אגדת חורבן" שמוקרן בימים אלה ומספר את סיפורו של חורבן בית שני. 

שימו לב למי שפספס לאלבום החדש והשביעי במספר של אביתר בנאי "החיים מתחילים לנגן". באלבום שלל שירים שעוסקים בליבת החיים, יחסים. הורים, ילדים, זוגיות, נפש ושורשים. אם לא שמעתם עדיין את כל השירים של היוצר המוערך לא נותר לכם הרבה זמן לעשות את זה, מומלץ במיוחד השיר החדש "ילדה אישה'' שמוקדש לביתו של אביתר. אבל היי, בלי פאניקה, מקסימום תכירו בשבועות הקרובים כמה פודקאסטים חדשים.