טלטלה בפרטנר: ראשי החברה הודיעו על התפטרותם

מנכ"ל פרטנר אבי צבי הודיעה על התפטרותו לאחר שנה בלבד בתפקיד, ולאחריו גם יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן בישרה על צעד דומה אחרי עשור בחברה. ככל הנראה, רכישתה הסופית של החברה על ידי קבוצת הרכישה הובילה לצעד הדרמטי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 12/04/22 11:39 יא בניסן התשפב

טלטלה בפרטנר: ראשי החברה הודיעו על התפטרותם
אבי צבי, עוזב את התפקיד אחרי שנה, צילום: ישראל שם טוב

קבוצת פרטנר עוברת טלטלה גדולה היום (ג') כאשר גם אבי צבי, מנכ"ל הקבוצה ואסנת רונן, יושבת הראש הודיעו על התפטרותם. צבי היה הראשון להודיע על המהלך ליו"ר הדירקטוריון אסנת רונן עצמה ולנציג בעלי השליטה החדשים בפרטנר, שלמה רודב. צבי יישאר בתפקידו בהתאם להסכם וכפי שיידרש עד למציאת מחליפה או מחליף.

לאחר מכן, הודיעה רונן, יושבת ראש קבוצת פרטנר בשנתיים וחצי האחרונות, לדירקטוריון החברה ולנציגי לבעלי השליטה החדשים בחברה, על פרישתה אחרי למעלה מעשור בהן כיהנה כדירקטורית בחברה.

צבי נכנס לתפקיד מנכ"ל פרטנר לפני כשנה בלבד, והעזיבה שלו הפתיעה רבים, בטח לאור העובדה שבשנה האחרונה ועל אף משבר הקורונה הצליחה החברה להציג שיפור משמעותי בכל המדדים הכספיים - ברווח הנקי שהסתכם ב-115 מיליון שקל ובאבידטה בהיקף של כ-100 מיליון שקל. 

בנובמבר 2021 נחתמה עסקה לרכישת מניות פרטנר שבידי האצ'יסון ומפואה תמורת 300 מיליון דולר על ידי קבוצה שכללה את אבי גבאי, שלמה רודב, הפניקס אחזקות, כלל ביטוח, מנורה מבטחים החזקות וקבוצת ארקין של מורי ארקין. העסקה הושלמה בימים האחרונים וככל הנראה מדובר בצעד שהביא לעזיבה השניים.

אבי צבי מסר, "השנה האחרונה הייתה מלאה בעשייה ובהצלחות. אני גאה בהנהלה שגיבשנו אשר יחד עם עובדי פרטנר הצלחנו בתקופה קצרה יחסית להשיג הישגים משמעותיים שישפיעו על החברה בשנים הבאות. עם כניסתי לתפקיד הצהרתי כי מטרתי העיקרית היא להצעיד את החברה למכירת גרעין השליטה בה ועתה, כשהמהלך הושלם הודעתי לדירקטוריון החברה על רצוני לפרוש מתפקידי. אני מאחל הצלחה לקבוצת הרוכשים שרכשו חברה נהדרת עם הון אנושי מעולה וטכנולוגיה מתקדמת ביותר".

אסנת רונן, עוזבת אחרי עשור בחברה

אסנת רונן, עוזבת אחרי עשור בחברה צילום: אסנת רום

"היום,  אחרי למעלה מעשור בדירקטוריון החברה, מהן למעלה משנתיים כיושבת ראש, הודעתי לדירקטוריון פרטנר ולבעלי השליטה החדשים בחברה על סיום כהונתי", אמרה רונן על פרישתה: "פרטנר היא קבוצת תקשורת מובילה ואני גאה על הזכות שניתנה לי לכהן בתפקיד יושבת הראש שלה. במהלך השנתיים האחרונות  האיצה פרטנר את השקעותיה בתשתיות וכתוצאה מכך הפכה מחברת סלולר, לקבוצת תקשורת מובילה, המספקת שירותי תקשורת רחבים, גם בעולם הסלולר וגם בעולם הקווי. אני גאה למסור היום לבעלי השליטה החדשים חברה רווחית וצומחת, בעלת מאזן איתן, חברה החולשת על תשתיות רחבות בשני תחומי הליבה שלה, הסלולר והקווי/סיבים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן