מקלחות, קוקטיילים ומנות כשרות: אל על התחדשו בטרקלין מפנק בניו יורק

טרקלין עסקים מרשים ומפנק מבית פלאזה פרימיום יחכה ללקוחות העסקיים של אל על בשדה התעופה קנדי בניו יורק החל מהשבוע. בנוסף מציעה החברה מבצעים אטרקטיביים לאירופה במחלקת עסקים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 20/10/21 14:47 יד בחשון התשפב

מקלחות, קוקטיילים ומנות כשרות: אל על התחדשו בטרקלין מפנק בניו יורק
טרקלין חדשני במיוחד ללקוחות אל על, , צילום: ללא

מעכשיו יהיה יותר נעים לטוס לניו יורק. "אל על" פרסמה היום (ד') כי היא מציעה טרקלין עסקים בשדה התעופה קנדי בניו יורק עבור לקוחותיה. הטרקלין, מבית רשת פלאזה פרימיום החל לפעול השבוע ומעניק חוויה של המתנה רגועה ונינוחה לטיסה.

הטרקלין מאופיין בעיצוב יוקרתי ומשרה אווירה ביתית ונעימה והוא כולל פינות ישיבה נוחות, אינטרנט אלחוטי, עמדות טעינה לטלפונים, עיתונים ומגזינים, אזור מקלחות, מידע לגבי טיסות, שירות שמירת מזוודות ועוד. כמו כן, אורחי הטרקלין ייהנו משירותי הזמנה והגשה לשולחן, תפריט מפנק ומגוון הכולל מבחר עשיר של מנות, לרבות מנות כשרות, בר הכולל מתחם ישיבה על הבר ומציע משקאות פרימיום וקוקטיילים.

פינות מפנקות למנוחה. הטרקלין החדש

פינות מפנקות למנוחה. הטרקלין החדש צילום: ללא

הטרקלין ממוקם בטרמינל 4 ממנו יוצאות טיסות אל על באזור A סמוך לשער A4 ופועל על פי הנחיות Covid-19, אורחי הטרקלין מחויבים לעטות מסיכה בזמן שאינם אוכלים או שותים.

זכאים להתארח בטרקלין נוסעים הטסים במחלקת עסקים באל על, חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה או זהב ונוסעי אל על החברים במועדון המלך דוד.

עומרי כהן, סמנכ"ל תפעול עסקי אמר: "אנו פועלים כל העת לשדרג את חוויית הלקוחות שלנו, שיהיו שבעי רצון כבר בממשק הראשון עם אל על, מרגע הזמנת הכרטיס, לאורך  תהליך הבידוק והשהות בשדה התעופה' וכמובן במהלך הטיסה עצמה. טרקלין העסקים החדש, בדומה לטרקלין המלך דוד בנתב"ג, מעניק חוויית אירוח נעימה תוך מתן מענה פרקטי לצרכי הנוסעים".

מנות כשרות ובר אטרקטיבי,

מנות כשרות ובר אטרקטיבי, צילום: ללא

בנוסף, "אל על" יוצאת במבצע לטיסות במחלקת עסקים למגוון יעדים באירופה, ומציעה כרטיס טיסה הלוך-חזור לאתונה או ללרנקה החל מ-299 דולר בלבד, כרטיס טיסה הלוך-חזור לברלין או לווינה החל מ-499 דולר בלבד ועוד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן