קצת יותר מהמגזר הציבורי: התנאים בג'וב החדש של שי באב"ד - נחשפים

אושר המינוי החדש של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר. בשבוע הבא יכנס שי באב"ד לתפקידו כמנכ"ל חברת האחזקות 'אלון ריבוע כחול' - כעת נחשפים תנאי העסקתו בחברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/21 15:06 כ בסיון התשפא

קצת יותר מהמגזר הציבורי: התנאים בג'וב החדש של שי באב"ד - נחשפים
שי באב"ד, צילום: Hadas Parush/Flash90

דירקטוריון חברת ההחזקות הישראלית "אלון ריבוע כחול" אישר היום (ב') את המינוי של המנכ"ל החדש שי באב"ד. מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, ייכנס לתפקידו הבכיר בחברה כבר בשישי ביוני, לאחר שתסתיים תקופת הצינון בת שנה אחת מהשירות הציבורי. בחודש מאי שעבר, סיים באב"ד את תפקידו בתור מנכ"ל משרד האוצר תחת השר משה כחלון, כהונה שנמשכה חמש שנים ואף התארכה עקב מגפת הקורונה. 

עם ההודעה על אישור המינוי, נחשפו גם תנאי ההעסקה בתפקיד החדש. משרתו של באב"ד תעמוד על 80%, זאת בתמורה לשכר בגובה 165 אלף שקלים בחודש, בתוספת מע"מ, ומענק שנתי המותנה בביצועים. המענק יהיה בגובה של 12 משכורות, דהיינו, 1.98 מיליון שקלים נוספים. כמו כן, חברת האחזקות תספק הוצאות רכב שוטפות הכוללים דלק ותשלום על כבישי אגרה, הוצאות טלפון, בתוספת של 25 ימי חופשה שנתיים בתשלום. 

במידה וירצה לסיים את תפקידו, או שהחברה תבקש זאת, יוכלו שני הצדדים לסיים את ההתקשרות ביניהם בהודעה מוקדמת בכתב ששה חודשים מראש. 

חשיפת התנאים המשופרים של בכיר האוצר לשעבר באה בעקבות המינוי החדש של שר האוצר הקודם משה כחלון, אשר בתפקידו החדש כיושב ראש חברת האשראי יונט קרדיט יהנה מחבילת שכר מפנקת בגובה 8.3 מיליון שקלים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן