רשות הטבע והגנים חושפת: הסוד לטיול המושלם

טבע, ערך, ומשפחה - אלו שלושת המרכיבים הסודיים להבטחת טיול מוצלח | רשות הטבע והגנים מציעה מגוון טיולים בחיק הטבע, באתרים שספוגים במורשת ובהיסטוריה שיזכירו לכם כמה טוב לבלות יחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/08/22 16:53 כד באב התשפב

רשות הטבע והגנים חושפת: הסוד לטיול המושלם
צילום: יניב כהן

טבע, ערך, ומשפחה - אלו שלושת המרכיבים הסודיים להבטחת טיול מוצלח. רשות הטבע והגנים מציעה מגוון טיולים בחיק הטבע, באתרים שספוגים במורשת ובהיסטוריה, עם מגוון חוויות, סיורים ובפעילויות מגבשות שנבחרו בקפידה, שיזכירו לכם כמה טוב לבלות יחד. דרך מגע בלתי אמצעי באדמה, במים צלולים ובאבנים עתיקות תגלו, דרך הרגליים, את לכל מה שטוב ויפה בארץ הזאת. הנה ההמלצה שלנו לחמישה אתרים בהם תהנו מהשילוב המנצח - צאו לדרך!

גן לאומי כורזים – כיצד מפיקים צבע? איך אפשר ליצור כלים מבוץ? 

סדנת מלאכות קדומות וסיורים בגן לאומי כורזים. אנו מזמינים אתכם לסיור מודרך בכפר הקדום כורזים, בסיור תגיעו לבית כנסת עתיק מפואר ותפגשו בשרידים מרהיבים נוספים של כפר יהודי מתקופת המשנה והתלמוד, לאחר הסיור תתקיים סדנת יצירה מקסימה המשלבת מלאכות קדומות, ממש כמו אלו ששימשו את תושבי הכפר היהודי כורזים. יחד נבנה בבוץ, נקלע חבלים ונפיק צבעים כמו שידעו רק בעת העתיקה. יהיה יום מלא ערך, רגש, למידה בחוויה ובעיקר יהיה כיף. בואו להתלכלך איתנו!

בימי חמישי בחודש אוגוסט, סדנא בשעה 17:00 [כשעתיים] וסיורים בשעות 17:00, 18:00 | לפרטים נוספים והרשמה.

צילום: אושרי ויצמן

גן לאומי אפולוניה – חוויות עד שעת ערב מאוחרת 

מיום ראשון עד יום חמישי אנו מזמינים אתכם, גם בשעות השקיעה הנעימות, ליהנות מעיר עתיקה השוכנת על מצוק כורכר שפניו לחוף ימה של הרצליה, במרכזה מבצר צלבני מרשים. נוסף על הבריזה, הנוף, השקיעה, השקט של הלילה והשביל המואר והמונגש, אנו מזמינים אתכם להוסיף לטיול חוויה אחרת בכל יום ולבנות מזכרת משפחתית משותפת בפעילויות וסיורי שקיעה לכל המשפחה.

ימי ראשון עד חמישי בחודש אוגוסט, הגן פתוח מהבוקר עד 22:00, כניסה אחרונה לגן בשעה 20:00. פירוט מלא של שעות הסיורים השונות, פרטים נוספים והרשמה.

צילום: חגי יוחנן

פארק [גן לאומי] הרודיון – ארמון נופש מלכותי 

הצטרפו אלינו לסיור מרתק בהרודיון שהתחדש לאחרונה במכלולים חדשים שנפתחו לקהל המבקרים. במהלך הסיור נעבור בתיאטרון ונצפה במיצג החדר המלכותי המרהיב ביופיו, נעלה בגרם המדרגות המפואר אל מסדרון הקשתות המונומנטלי, נערוך תצפית למבנה הקבר של הורדוס המלך - הבנאי הגדול שהרים את אחד המבנים הנועזים ביותר בעולם הקדום, פלא אדריכלי המעורר השתאות גם בימינו - נעצור בבית המרחץ ובבית הכנסת הקדום, נרד למערכת בורות המים ונערוך תצפית מרהיבה ממרומי ארמון ההרודיון.

ימי שישי בחודש אוגוסט, בשעות 9:00, 11:00 | פרטים נוספים והרשמה.

צילום: מנו גרינשפן

גן לאומי בית שערים – סיור במתחם מערות המנורה והמיצג הכי מרגש בעמק, גלגולה של מנורה

מוזמנים לגלות את מתחם מערות המנורה ובעיקר להתרגש בחיזיון האור-קולי המגולל את סיפורה של המנורה מימי בית המקדש ועד הפיכתה לסמל המדינה. המערות התגלו בשנות ה-30 של המאה הקודמת ונמצאו בהן תבליטים מרהיבים של מנורת שבעת הקנים המספרים את סיפורם של היהודים הרבים שחיו בבית שערים, מקום מושבו של המנהיג הדתי, הרוחני והמדיני של העם היהודי בתקופה ההיא - רבי יהודה נשיא. בבית שערים ערך את המשנה.
החיזיון עצמו יוצג בבור המים ששימש סליק של ההגנה.

בימים ראשון עד שישי בחודש אוגוסט בשעות 12:30 ו-13:3. סיורים מודרכים בימי שישי בחודש אוגוסט, בשעה 11:00 | פרטים נוספים והרשמה.

חאן שער הגיא – נגיעה בהיסטוריה בדרך לירושלים

מוזמנים לחוויה משפחתית הכוללת מיצג טכנולוגי מרהיב ומחכים במקום היסטורי חשוב המוקדש כולו למבקיעי הדרך אל ירושלים. הביקור במיצג נמשך כ-45 דקות, בקומה העליונה תכירו את הרקע לסיפור ההיסטורי ותפגשו את מלווי השיירות שיספרו מחוויותיהם, בקומת הקרקע תתבקשו להיות שותפים בקבלת החלטות מכריעות בתחנות הידודיות [אינטראקטיביות], לנסוע ב"משוריין" ולצפות בסרט מרגש על המחיר ששילמו בני דור תש"ח במאבקם לשמור עורק חיים פתוח לבירת ישראל. לסיום תוכלו לראות שלושה דגמים מהשיירות: משאית, אוטובוס ממוגן ומשאית פורצת דרך.

פתוח במהלך כל חודש אוגוסט החל מ-8:30 בבוקר | פרטים נוספים והרשמה.