בשמיים, בארץ וגם בחו"ל

ברשת שטווה הרב אורי שרקי בחכמה ומקיפה את כל שכבות הציבור, מקווה הוא להפיץ את היהדות לכולם. הפעילות נמצאת בתנופה משמעותית בשנים האחרונות, המדיה של הרב, האתרים וחידוש המערכות הקיימות גם הם עולים הון אדיר. בואו לקחת חלק

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/06/22 15:22 טז בסיון התשפב

בשמיים, בארץ וגם בחו"ל
צילום: ברית עולם, נתן בר

הרב אורי שרקי, המוכר לכם וודאי משיעוריו הרבים בכל נושא אפשרי – החל מפרשת שבוע ועד לאמונה ומוסר, החליט לצאת בפרויקט ענק. מאחורי החזות המחויכת והזקן הלבן, עומד אסטרטג רב קומה, המתכנן – לא פחות ולא יותר, להפוך את העולם.

"יהדות כבר אינה יכולה רק להתכנס פנימה כלפי עצמה", אומר הרב שרקי, "אם מדובר ביהדות נושמת וחיה – היא אמורה להשפיע על כל מגזרי האומה, ואף על הגויים". ברשת שטווה הרב בחכמה ומקיפה את כל שכבות הציבור, מקווה הוא להפיץ את היהדות לכולם.

החל משיעורים ברשת המתפרסמים ב-15 שפות ומגיעים לכל קצות העולם, זריקת תורה יומית בווטסאפ ועד הכשרת מנהיגי ציבור לצרכי הפצת היהדות – דבר לא מתפספס. הרב אף הקים בית ספר, "בית ספר גבוה לחכמת האמונה" - מכון שמכשיר מחזורי תלמידים ומייצר אליטה אמונית, אינטלקטואלית ומשפיעה. שיעורי הרב ברשת כוללים אלפי שעות של שיעורי תורה והרצאות, ומיועדים ללומדי התורה וגם לשומרי מצוות בני נוח בישראל ובעולם (האתר פעיל ב-5 שפות).

להצטרפות

הפעילות נמצאת בתנופה משמעותית בשנים האחרונות וכעת אנחנו פועלים להנגשת התורה של הרב אורי שרקי באופן נוח וידידותי למשתמש, בכל הפלטפורמות האפשריות. בימים אלו אנו מקדמים פרויקט שישדרג את כל המערך ויתפעל אותו באופן שוטף, שיאפשר גישה חינמית לכל תורת הרב ברשת, וכן אנו פועלים ליצירת והוספת תוכן חדש ברמה גבוהה.

המדיה של הרב, האתרים וחידוש המערכות הקיימות גם הם עולים הון אדיר: כ-200 אלף שקל לשנה לתפעול ושיפוץ הנכסים הדיגיטליים. האתרים בעברית ובשפות נוספות ומגיעים בתפוצת ענק לעשרות מדינות, עשרות אלפי אנשים, יהודים ושומרי מצוות בני נוח כאחד – וזאת רק ההתחלה.

"בית הספר הגבוה לאמונה" כיום עומד על עשרות סטודנטים בשנה, כשהמטרה היא להתרחב ולהגיע ל-100 לשנה (עלות התכנית מכסה כשליש מן המחיר המלא המושקע בכל משתתף) העלות לשנה הנה אדירה - כ350 אלף שקלים, אך המחיר משתלם ביותר, כיוון שכל אחד מהבוגרים יוצא להקים יוצא להקים בית מדרש לאמונה משלו! השאיפה היא לייצר 5 בתי מדרש כאלו לפחות, בשלוש השנים הקרובות. העלות המוערכת לכל בית מדרש כזה, לשנה ראשונה? כ80 אלף שקלים.

אולם זאת עדיין לא תוכניתו השאפתנית ביותר של הרב. הצעד הבא – התכנית להכשרת מובילי דעת קהל, עשויה להישמע גרנדיוזית לאדם מבחוץ - אך לשומעי הפרטים הקטנים מחכה הפתעה: התכנית כבר בפעולה. מטרת העל של התכנית היא לקדם ערכים יהודיים ולהשפיע דרך קבוצות ייעודיות בזירה הפוליטית והתקשורתית, ועלותה כ-60 אלף שקלים לשנה. מתכנית קטנה של אדם אחד למערך אסטרטגי שלם ומקיף, הרב אורי שרקי רוצה שגם אתם תדעו שאפשר לחבר שמיים וארץ, תורה עם לומדיה, ויהדות עם, ובכן... כולם.

רוצים להצטרף לאחת התכניות? להשפיע, ללמד, ליטול חלק ולסייע? מוזמנים להתחבר.

 

Install Google Tag Manager Copy the code below and paste it onto every page of your website. Paste this code as high in the <head> of the page as possible: <!-- Google Tag Manager --> <script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-587GTP5');</script> <!-- End Google Tag Manager --> Additionally, paste this code immediately after the opening <body> tag: <!-- Google Tag Manager (noscript) --> <noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM- 587GTP5" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript> <!-- End Google Tag Manager (noscript) -->