שנתיים לרצח הנורא של רנה שנרב הי"ד: עולים קומה

חדשות כיפה בשיתוף עמותת קול רינה 24/07/21 21:44 טו באב התשפא

שנתיים לרצח הנורא של רנה שנרב הי"ד: עולים קומה
רנה שנרב, צילום: יחצ

בשבת הקרובה תתקיים אזכרתה של הנערה רִנה שנרב הי"ד. שנתיים בלבד עברו מאז אותו יום שישי, כשמטען חבלה גדול התפוצץ על בני משפחת שנרב שהיו בדרכם למעיין סמוך לישוב דולב. רנה נרצחה במקום, אביה ואחיה נפצעו קשה.

רנה היתה נערה מאירת פנים ומלאה בחסד. משפחתה וחברותיה בחרו להנציח את זכרה בדרך שאפיינה אותה – הוספת טוב, וכך הקימו מייד בסיום השבעה את עמותת "קול רנה".

מאות מתנדבות ומתנדבים מכל הארץ הצטרפו לפעילות העמותה במהלך השנתיים האחרונות והקימו מיזמי חסד רבים, בינהם רשת חנויות יד שניה במחיר סמלי של שקל לפריט באיכות טובה, הקמת מעיינות ופינות חמד ברחבי הארץ, הפעלת שולחנות שבת קהילתיים לאנשים נזקקים, מיזם שידוכים ענק, הקמת מדרשות ומוקדי שיעורי תורה שבועיים ועוד.
על פעילות העמותה זכה אביה של רנה, הרב איתן שנרב, להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי בהר הרצל השנה.

 

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד

בימים האחרונים התאחדו שורה של חברי כנסת מימין ומשמאל בקריאה נרגשת לציבור לקחת חלק בפעילות החסד של העמותה. חברי הכנסת הודו למאות המתנדבים על מעצמת החסד שהקימו בפרק זמן קצר של שנתיים, וברכו את העמותה להמשך עשייה משמעותית.

היום ומחר מקיימת העמותה במבצע גיוס המונים – "מתעצמים ברנה", וקוראים לציבור להיות שותפים ולתמוך במעשיי החסד של העמותה שהולכים ומתעצמים בפריסה ארצית. "עיזרו לנו להמשיך את הקול של רנה" אומר מנכ"ל עמותת 'קול רנה' מתניה שנרב "אחרי שנתיים של פעילות שהתרחבה למימדים עצומים – אנחנו מבקשים כעת את העזרה שלכם להמשיך ולהגדיל את מעגלי החסד והטוב בכל רחבי הארץ"

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד