קרן יחד במבצע: מצרפים עוד 1,000 משפחות למעגל החסד

חסד אמיתי, גביה רק בעת הצורך ומעטפת תמיכה למשפחות: בימים אלו יוצאת קרן יחד במבצע לצירופן של עוד 1,000 משפחות למעגל הקרן, שמטרתה לסייע כלכלית למשפחות שאיבדו את אחד ההורים. "הקרן הזו היא חסד שאין לתאר". תהילה צימר: "גבייה קטנה חד-פעמית של 40 ₪ בממוצע מעמידה סכום של 150 אלף ₪ לכל יתום"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/07/21 22:28 כח בתמוז התשפא

קרן יחד במבצע: מצרפים עוד 1,000 משפחות למעגל החסד
הרב דרוקמן חותם על הצטרפות לקרן יחד, צילום: קרן יחד

בימים אלו פותחת קרן יחד בקמפיין גדול שמטרתו לצרף עוד כ- 1,000 משפחות לקרן. 

קרן יחד היא פרי יוזמתו של הרב הלל הורוביץ, המתגורר בחברון ועומד בראש הקרן מיום הקמתה. מטרת הקרן היא לסייע למשפחות שאיבדו אב או אם בתמיכה כלכלית. תהילה צימר, העומדת בקשר עם המשפחות, מסבירה: "בקרן חברים כיום כ- 25 אלף חברים. במקרה שבו חלילה אחד מעשרות אלפי החברים בקרן נפטר, כלומר אב או אם המשפחה, הקרן מבצעת גבייה קטנה חד- פעמית מכל חברי הקרן, כשבפועל הממוצע החודשי הינו 40 ש"ח בלבד, סכום כסף שיוכל להעמיד עד 150,000 ש"ח לפי מספר היתומים במשפחה שאיבדה את אחד ההורים. יתומי הקרן הינם ילדי המשפחה היתומה עד גיל  30". כך, משפחה עם 7 למשל, תקבל סכום של 1,050,000 ₪ באמצעות גביה חד פעמים של 42 ₪ מכל משפחה החברה בקרן. הכספים ניתנים למשפחה בקרנות חיסכון על שמות היתומים, כאשר חלקו הגדול של הסכום שנצבר נשמר לחתונות היתומים וללימודים גבוהים.

משפחת רום מקריית ארבע, החברה בקרן יחד, מספרת: "לא יאומן כמה תרומה בסכום של פחות ממגש פיצה יכולה לעשות. כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן".

צימר ממשיכה ומסבירה אודות השירותים הנוספים שמעניקה הקרן למשפחות שאיבדו את אחד ההורים, ומספרת כי הקרן מעניקה גם מעטפת של תמיכה במגוון נושאים הרלוונטיים למשפחות אלו תוך מתן ייעוץ מקצועי בתחומים שונים: "מעבר לעזרה ולביטחון הכלכלי, נציגי הקרן עוזרים למשפחה בעת הצורך ולפי בקשתה גם בהתנהלויות נוספות - בבירוקרטיה, בבירור זכויות, הנגשת מידע, ולמעשה אנחנו מהווים כתובת ובית ליתומים לסיוע בכל דבר שהם זקוקים לו כעת, בהינתן שאין מישהו אחר שעושה זאת".

הרב הלל הורוביץ

הרב הלל הורוביץצילום: יונתן הלפרין

עד כה סייעה הקרן לכ- 482 יתומים, בסכום כולל של כ- 62 מיליון ₪. בקרן חברים כיום כ- 25 אלף משפחות.  בין המשפחות שהסתייעו בקרן בעת אובדן יקיריהם – גם משפחתו של עזרא שוורץ, שאשתו רעות ז"ל נספתה בתאונה בכביש 90.  בפוסט אותו עזרא שוורץ פרסם כתב: "הצד הכלכלי לא היה הצד החזק של רעות, אבל לפני שנתיים בערך היא לחצה עלי מאוד להצטרף לקרן יחד", מספר עזרא. "השיקול שלה כמובן ממש לא היה כלכלי, היא כל כך התלהבה מהרעיון הפשוט של צדקה ענקית כל כך בלי להרגיש בכלל. לא חלמתי ולא חלמנו שנשתמש בזה לילדינו. הקרן הזאת היא חסד שאין לתאר.. כמובן שהיא לא ממלאת את החסר אבל את הדאגה הכלכלית לעתיד הילדים היא בהחלט מורידה מהראש. אין לתאר כמה שזה עוזר למי שצריך את זה".

מבצע ההצטרפות לקרן, שיוצא תחת השם "אהבת חינם בתשעת הימים" מתחיל בתאריך ב' באב ויימשך עד לתאריך ז' באב. ההצטרפות קרן נעשית באופן פשוט באמצעות מילוי טופס באתר הקרן. ההצטרפות לקרן מהווה חסד אמיתי, כאשר אין תשלום חודשי קבוע ובמצב חלילה של פטירה של אחד מחברי הקרן נעשית גבייה שקטה מכלל המשפחות בקרן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן