מחזקים את יהודה משי זהב, מסייעים לו להמשיך בעשייה

לאחר שסיים לשבת שבעה בפעם השלישית, הפעם על אביו, בחר יהודה לקום מהכאב הפרטי שלו, ועל אף הקושי העצום, להמשיך לעשות מעשי חסד למען עם ישראל. "להגביר פעלים" כלשונו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/02/21 20:41 כ בשבט התשפא

מחזקים את יהודה משי זהב, מסייעים לו להמשיך בעשייה
צילום: זק"א

"עלה המוות בחלוננו" כתב יהודה משי-זהב בפייסבוק, "שבר על שבר על שבר הושברנו, מכה אחר מכה. אחי הצעיר משה ז"ל, אמי מורתי ע"ה ועכשיו אבי מורי ז"ל. כל זה בתוך שלושים יום. גדול כים שברנו, מי ירפא לנו? רבונו של עולם, אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון קשה וכואב… אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי...אמשיך ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים ז"ל."  

https://www.youtube.com/watch?v=DxbsgFf3YjA&feature=emb_title

בתוך חודש אחד בלבד ספג יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, אובדן משולש במשפחתו. אביו הרב מנחם מנדל, אמו שרה זיסל, ואחיו משה. "הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו", ספד להם.

בסרטון שהופץ לרשת אומר משי זהב: "לאבד קרוב משפחה זה כואב מאוד. אבל לאבד שלושה קרובי משפחה מדרגה ראשונה בתוך חודש אחד, כשאתה לא מסיים שבעה, אחד בתוך השני, זה כבר ייסורים, ועוד איזה ייסורים.. אבל דווקא מהמקום הנמוך הזה, מתוך הכאב והשבר, מתוך היגון שנפל עלינו, החלטתי לקום ולהתרומם ולהגביר פעלים למען עם ישראל. במעשי חסד, בקירוב לבבות, באחדות העם. זה הבסיס שלנו, בלי זה אין לנו שום זכות קיום כאן. בואו והצטרפו למעשי החסד וביחד נוכיח שאפשר אחרת."

אלפים רבים של מנחמים מכל קצוות החברה והקשת הפוליטית בישראל שלחו לאיש החסד מילים מחזקות, והצטרפו לקריאתו המאחדת.

משי זהב, שפועל כבר שנים רבות בזק"א, מפעל חייו, מכיר מקרוב את החברה הישראלית. מקרוב מאוד. "במשך 32 שנות פעילותי בזק"א ראיתי אנשים במצבים הכי קשים, אין יום שאני לא נוגע במוות. בכל פעם אתה מנסה להזדהות ולחבק את המשפחה. כנראה שהקב"ה רצה שאני ארגיש יותר. שאחוש מה הם מרגישים". הוא מספר בקול חנוק מדמעות. "אני מרגיש כמו בסרט אימה, כמו מנהרה שחורה שבקצה יש אור ואז שוב הוא כבה". 

בימים אלה יוצאים מתנדבי זק"א בקמפיין גיוס המונים לחיזוק הארגון ולעידוד יהודה משי זהב על מנת שיחזור לעבודת הקודש שלו. "אנו רוצים לאפשר לכל אזרחי המדינה לתמוך באיש שעושה הכל למעננו במעגל השנה. אנו קוראים לציבור להצטרף לקריאתו של יהודה לעשות טוב ולהשפיע על אחדות העם. היכנסו לאתר הקמפיין, תרמו לארגון זק"א, והצטרפו לאתגר הלאומי של ישראל להרבות חסד. אנו מאמינים שבזכותכם ובעזרת השם נוכל להמשיך קדימה". 
 

תרמו עכשיו והיו שותפים במפעל החשוב הזה