ראש יהודי מאירים את כיכר דיזנגוף

ארגון "ראש יהודי" יצא לרחוב להדלקת נר ראשון של חנוכה, לפרסם את הנס הגדול של אז, ולהתפלל יחד לנס גדול עבור עם ישראל והעולם כולו בימים מורכבים אלו

חדשות כיפה בשיתוף ראש יהודי 10/12/20 21:54 כד בכסלו התשפא

ראש יהודי מאירים את כיכר דיזנגוף
האירוע בתל אביב, הערב, צילום: עמיחי זעירא

כיכר דיזנגוף מימיה לא שמעה כל כך הרבה אנשים שרים יחד "בימים ההם בזמן הזה". הזמר רגב הוד השתתף באירוע והדליק את הנר הראשון בחנוכיית "ראש יהודי" בכיכר דיזנגוף. בעקבות בקשות מהקהל שר באופן ספונטני את שירו "אני מאמין בניסים" וריגש את המשתתפים.

ארגון "ראש יהודי" יצא לרחוב להדלקת נר ראשון של חנוכה, לפרסם את הנס הגדול של אז, ולהתפלל יחד לנס גדול עבור עם ישראל והעולם כולו בימים מורכבים אלו.
דתיים וחילוניים, התכנסו יחד עוטי מסיכות באוויר הפתוח ושרו שירי חנוכה בהתרגשות גדולה ומשם חברי קהילת "ראש יהודי" המשיכה במאמצי קמפיין גיוס ההמונים השנתי "מאירים את תל אביב" בפניה לקהל הרחב בטלפון ובווטסאפ.

"היה אירוע מרגש ומאחד. רב קהילת ראש יהודי נשא דברי תורה על אור החנוכה לפני ההדלקה  "באמונה גדולה והודיה לקב"ה אנחנו מדליקים כאן כיכר דיזינגוף נרות חנוכה שמאירים את הבית היהודי  למרחוק לכל שבטי ישראל. בתפילה משותפת להמשך ימים טובים ושמחים ושנזכה להמשיך ולעשות ככל יכולתנו כדי לחבר לבבות ולהרבות אמונה.

פעילות 'ראש יהודי' בתל-אביב זקוקה ל תרומתכם - בואו להיות שותפים >>

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן