15 אטרקציות לכל המשפחה במיוחד לסוכות

יושבים בבית ולא יודעים מה לעשות? רוצים לצאת לטייל אבל חוששים שלא תהיה סוכה? ריכזנו עבורכם 15 אטרקציות, הפעלות, סיורים ומקומות מיוחדים שאסור לכם לפספס. וכן, יש שם סוכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/21 19:53 יג בתשרי התשפב

15 אטרקציות לכל המשפחה במיוחד לסוכות
פעילויות לכל המשפחה, צילום: ישי כהן

סוכות בפתח ואיתו חול המועד בו עם ישראל יוצא לטייל. אך לא כולם רוצים לחזור לאותם מקומות, מסלולים ונחלים. במיוחד בשבילכם כינסנו את מיטב האטרקציות שיתקיימו במהלך החג בכל הארץ, בהם תמצאו מענה לכל המשפחה. 

פסטיבל המסיק של 'השומר החדש'

ארגון השומר החדש מקיים, זו השנה השישית, את פסטיבל המסיק המסורתי ומזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לכרם זיתים ביער אליקים, להתחבר לשורשיות ישראלית אמיתית ולקחת חלק בשלל סדנאות והפעלות חווייתיות לכל המשפחה.

הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות, ט"ז-י"ז תשרי 22-23.9 בין השעות 10:00-19:00 והמשתתפים בו יזכו לעבור סיור מודרך במטע הזיתים וילמדו על גידולם, ימסקו יחד זיתים ויכינו זיתים כבושים בצנצנות. כמו כן, תהיה אפשרות להתנדב בעבודה חקלאית. בנוסף, יוכלו המשתתפים ליהנות משפע של פעילויות: הצגה לכל המשפחה, חידון ישראלי, "עץ המשאלות", שוק איכרים מגוון, הכנת פיתות בטאבון, תחנות יצירה והפעלה לילדים : שזירת זרים, הכנת סימניות מהטבע, ציור עם הטבע ועוד. במקום תהיה גם עמדת צילום עם תחפושות חלוציות ברוח השומר, וכן תפאורה חקלאית ישראלית יחד עם עמדה בה יינתן מידע נוסף על הארגון, יוקרנו סרטים ויחולקו עלוני מידע בנושא.

ילדים והורים רבים עברו בשנים האחרונות חוויה ערכית ומהנה בפסטיבל המסיק וזכו לחיבור מיוחד לאדמה ולשורשים. הארגון מזמין את כל המשפחה לחוויה בלתי נשכחת שיוצרת חיבור לאדמה, חינוך לערכים של ערבות הדדית, מורשת וציונות. הכניסה לפסטיבל כרוכה בתשלום מראש של 15 ש"ח למשתתף מגיל 5 ומותנית בהרשמה מראש. במקום תהיה חניה גדולה לרווחת כל המשתתפים. 

"השומר החדש" הוא תנועה חינוכית-התנדבותית. הארגון הוקם במטרה לסייע לחקלאים ולבוקרים בנגב ובגליל ומהווה תנועה ציונית המחברת בין אזרחי ישראל למורשתם ולאדמתם לחיזוק הערבות ההדדית ואהבת הארץ והאדמה. "לארגון תכניות רבות המשלבות התנדבות ולמידה ערכית. פסטיבל מסיק הזיתים הוא דרך נוספת בה אנחנו מנסים לקרב את הציבור הרחב לאדמה תוך יצירת פעילות חווייתית ומהנה לכל המשפחה", מספר און ריפמן, מייסד שותף וסמנכ"ל חינוך בשומר החדש.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

בפעם השישית, פסטיבל המסיק של השומר החדש,

בפעם השישית, פסטיבל המסיק של השומר החדש, צילום: ישי כהן

 

הופעות, טיולים ויין ברחבי השומרון

תיירות שומרון תקיים במהלך חול המועד סוכות שלל אירועים בין השאר: פסטיבל במרפסת של המדינה, סיורים מודרכים בנחל קנה, מופע אוזניות של אלדד ציטרין בדיר סמען, סיורים מומחזים בגן הלאומי הר גריזים יחד עם רשות הטבע והגנים, סדנאות קדרות ונפחות בגן הלאומי שומרון העתיקה, אטרקציות כולל סיורי שטח עם איזיריידר ופארק חבלים על הר כביר, סיורים מודרכים עם מרכז סיור ולימוד שומרון ובצפון השומרון עם מרכז סיור ולימוד בשבילנו, היקבים המעיינות האטרקציות והצימרים יהיו פתוחים לקהל הרחב.

בין השאר יקב כביר, יקב הר ברכה, יקב טורא עטורי הפרסים שכולם מציעים סיורי יינות. ביקב כביר תוכלו להנות גם מאטרקציות באיזור וארוחת בוקר מפנקת (בתיאום מראש) וביקב טורא מארוחת גבינות ויין גם היא בתיאום מראש. ביקב הר ברכה ניתן להתפנק בארוחת צהריים בשרית עשירה. בכל האתרים בשומרון מוצבת סוכה לנוחיות המטיילים. מרכז סיור ולימוד שומרון יוציא סיור מיוחד למזבח יהשע ולאתרים נוספים.

כל הפרטים באתר תיירות שומרון ובפייסבוק 

בואו לשומרון!

בואו לשומרון! צילום: תיירות שומרון

 

סיור חוויתי במרכז קטיף 

הסיור במרכז מורשת גוש קטיף בניצן, מעביר את סיפורו של גוש קטיף בצורה חווייתית באמצעות תצוגה וסרטים והדרכה המשלבת עדות אישית של המדריכים, כולם תושבי גוש קטיף לשעבר. לאורך השנה מרכז המורשת שבניצן מארח קבוצות מכל צבעי הקשת, תלמידים, חניכי מכינות קדם צבאיות, אזרחים ותיקים, תיירים וסטודנטים מחו"ל. 

בחגי ישראל המקום פותח את שעריו ל"פסטיבל חול בחול המועד" פעילות משפחתית המתאימה לכל הגילים. השנה, בחול המועד סוכות, הפעילות תתקיים לפי הנחיות התו הירוק ותכלול סיורים, סרטים לילדים, סיור תיאטרלי בין מיצגים בחצר מרכז קטיף ניווט אתגרי וסיור רכב שטח בחילות ניצנים יצירות מהטבע.

סיפור גוש קטיף מעביר מסר וחוויה של אהבת הארץ, חיבור של אדם ואדמה, התמודדות עם משברים ומעיד על הכוח המופלא של הצמיחה מחדש. בואו בשמחה לחוות וליהנות.

סיורים מעניינים במרכז קטיף,

סיורים מעניינים במרכז קטיף, צילום: מרכז קטיף

 

שוקולד, סוסים ופוד טראק בגוש עציון

בחול המועד סוכות מטיילים בגוש עציון ונהנים מאתרי התיירות המותאמים לכל המשפחה, אטרקציות תיירותיות, ביקורים באתרי מורשת ומרכזי מבקרים, סדנאות שוקלד ואומנות, חי בר , מופעי חיות ופינות ליטוף, רכיבה על סוסים, סיורים מודרכים ברחבי גוש עציון, טיולי טרקטורונים וג'יפים לכל המשפחה ומגוון רחב של צימרים ואפשרויות אירוח ברחבי גוש עציון.

בחול המועד סוכות תוכלו לבקר במתחם האלון הבודד שעבר לאחרונה שדרוג ופיתוח משמעותי ומותאם לכל המשפחה. באלון הבודד דגם טופוגרפי תלת מימד של גוש עציון, משחקי ילדים בצורת משוריינים, שירותים לרווחת הקהל ופודטראק עם סוכה.

בגוש עציון מבחר רחב של מסעדות בשרים וחלביים עם סוכות לרווחת המבקרים והכל במרחק של 15 דקות מירושלים ושעה ממרכז הארץ . בין הביקורים באטרקציות, בצימרים ובמסעדות לא לשכוח לקפוץ למעיינות גוש עציון וליהנות ממים צלולים ופינות טבע.

לפרטים נוספים ומידע נוסף: 02-9933863

אקטרציות בגוש עציון,

אטרקציות בגוש עציון, צילום: נתי כהן

 

מוזיאון הרצל

גם בחג הזה, מרכז הרצל מיסודה של ההסתדרות הציונית העולמית, פותח את סוכתו למגוון חוויות ציוניות ומהנות. אז מה הולך להיות לנו: מיצג אורקולי במוזיאון הרצל ייחודי האורך כשעה ומספק חוויה אינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה, המספרת את סיפור חייו של הרצל ופועלו הציוני. החל בפריז של סוף המאה ה- 19, דרך באזל שבשוויץ, נלווה את הרצל במסעותיו ונסיים במפגש מרגש של חלום ומציאות. חוה"מ סוכות, ט"ז-י"ח בתשרי תשפ"ב, 22-24/09/2021. 

הצגות מסיירות: הר הרצל מתעורר לחיים בשתי הצגות המשלבות סיור בהר הרצל עם שחקנים. נטייל בשבילי הר הרצל - נכיר את  פועלו של הרצל ואת האנשים איתם נפגש, במסעותיו למען העם היהודי.  בהצגה נוספת נכיר כמה מגדולי האומה הטמונים בהר הרצל במפגשים שנונים ומשעשעים.

יצירה ציונית – פינת יצירה לקטנטנים. "המרוץ לציונות" משחק משימות משפחתי ברחבי הר הרצל – משימות וחידות להיכרות עצמאית של הר הזיכרון הלאומי. מתאים למשפחות ששמחות לאתגר ולפעילות עצמאית.  

"סלפי עם הרצל" – עמדת צילום עם בובות הרצל בגודל מלא וכן שיחזור התמונה המפורסמת על המרפסת.   

במקום סוכה כשרה ומקושטת. מחירים מיוחדים לחג. בהרשמה מראש. לפרטים נוספים והזמנת מקום: 2843*

הצגות וסיורים במרכז הרצל,

הצגות וסיורים במרכז הרצל, צילום: מרכז הרצל

 

החברה לפיתוח מזרח ירושלים

סיור משפחתי מודרך בשילוב סרטים על החומה - הסיור כולל הדרכה בטיילת החומות הדרומית. הסיורים יתקיימו בימים רביעי חמישי וראשון, בשעה 18:00, ומיועד לכל המשפחה (ילד עד גיל 12 בליווי מבוגר). עלות הסיור למשתתף: 50 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לילד. 

סנפלינג מהחומות הצפוניות - הפקה מיוחדת בטרק ההיסטורי – סנפלינג בטיילת החומות. טיילת החומות הצפונית: (משער יפו עד שער אריות) עמדת סנפלינג באזור מערת צדקיהו. מתי: בימים רביעי חמישי וראשון 22.23.26/9/21, חוה"מ סוכות, 16:00-10:00. כניסה מעל גיל 9 ובעלות של 30 שקלים, כולל עלות הכניסה לטיילת. 

להזמנה ע"פ תאריך ושעה לחצו כאן 

טיילת החומות גם תהיה פתוחה, כולל טיילת החומות הצפונית, משער יפו עד שער אריות, וגם טיילת החומות הדרומית, משער יפו לשער האשפות. מתי: בימים 21-28/9/21, חוה"מ סוכות, 19:00-9:00 על הטיילת הדרומית, טיילת צפונית עד השעה 17:00 (ימי שישי וערב חג פתוח עד 14:00, ימי שישי טיילת צפונית סגורה) גיל: לכל המשפחה (ילד עד גיל 5 כניסה חופשית). עלות כניסה לטיילת: 10 שקלים. המחיר המופחת ברכישה בקופות הטיילת בלבד (לא ניתן להזמין באינטרנט).

סנפלינג על חומות העיר,

סנפלינג על חומות העיר, צילום: יעל הרמן

 

מגוון טיולים, אתרים ואטרקציות בבנימין

נמאס לכם לנסוע לאתרים העמוסים בימי חול המועד? בואו לטייל ולהכיר אתרי טבע ואטרקציות בחבל בנימין. מתחילים לתכנן את ימי חול המועד ואיך כדאי לנצל אותם? בואו להכיר את חבל בנימין, חבל ארץ מרהיב ביופיו השוכן מצפון לירושלים.

בבנימין נופים, אתרי מורשת וטבע מהיפים ביותר בארץ והכל במרחק נסיעה קצר מירושלים ומאזור גוש דן. רעיונות לפעילויות, טיולים ואטרקציות בחבל בנימין בימי חול המועד, גזרו ושמרו. 

מעיינות בבנימין- הקיץ מגיע לסיומו וזה הוא הזמן לצאת ולהשתכשך במעיינותיה הקסומים של ארץ בנימין. המעיינות בבנימין מטופחים, נקיים וידידותיים למטיילים הודות לעבודתם המסורה של עובדי אגף התיירות במועצה. בכל המעיינות תמצאו פינות מוצלות, שולחנות פיקניק נוחים ומים נקיים וצלולים.

למי שאוהב להכיר את ארץ ישראל דרך הרגליים בנימין היא אופציה נהדרת בשבילכם. מגוון מסלולים בדרגות קושי שונות ובהם מגוון נופים עוצרי נשימה. אוהבים אטרקציות? בבנימין אפשר לעשות כמעט את הכל!

מקטיף פטל ותירס ועד לביקור באתרים היסטוריים עם מייצגים, טיולי אקסטרים בטרקטורונים, סדנאות, מסעדות ועוד שלל אירועים. כל אירועי חול המועד סוכות, האתרים, המסלולים והמעיינות מפורטים באתר מועצה אזורית מטה בנימין.

מוזמנים למעיינות בבנימין,

מוזמנים למעיינות בבנימין, צילום: תיירות בנימין

 

סוכה בכיכר ספרא

חול המועד סוכות, ט"ו-כ"א בתשרי תשפ"ב, 27-21 בספטמבר 2021 בכיכר ספרא, ירושלים. ביום חמישי, 23 בספטמבר, ביו השעות 16:00 עד 19:00 ראש העיר ורעייתו סתוית יקבלו את פניהם של הבאים לסוכה. כל האירועים מתקיימים בכפוף להנחיות משרד הבריאות ע"פ התו הירוק. קיימת חובת עטיית מסכה לאורך כל האירוע. האירועים מונגשים לקהל הרחב. 

ב- 21.9, מוצאי יום טוב ראשון של סוכות יופיעו רועי ידיד ולהקת ענבי הגפן. למחרת ב-22.9 יופיעו בשעה 11:00 מקהלת פרחי ירושלים, ב-12:30 ייערך מופע קסמים אילוזיות וטלפטייה של אמן החושים רפי חנן הקוסם - מופע לכל המשפחה. החל מ-14:00 עד 16:00 זמן אוויר בשידור חי. מנחם טוקר מארח זמרים ירושלמים, יקירי העיר ואנשי ירושלים בשידור חי בתכנית הרדיו שלו ברדיו קול חי. ב-17:00 "הייד פארק" מוסיקלי. אמנים ונגנים ירושלמים יעלו אחד אחרי השני למופעים קצרים של עוד, כינור, גיטרה, שירה ועוד. ב-21:00 "אושפיזין בסוכה" - מספר הסיפורים יהודה עצבה, הזמר ליאור פרחי בליווי קלידן וישראל גאליס. 

ביום חמישי, 23 בספטמבר הסוכה תיפתח ב-11:00 כשלאורך כל היום יהיו בה סדנאות יצירה לילדים. ב-12:30 אומן החושים מני הולנדר, 14:00 עד 16:00 זמן אוויר בשידור חי. מנחם טוקר מארח זמרים ירושלמים, יקירי העיר ואנשי ירושלים בשידור חי בתכנית הרדיו שלו ברדיו קול חי. ב- 16:00 עד 19:00 קבלת פנים בנוכחות ראש העיר ורעייתו. 19:00 "הייד פארק" מוסיקלי. אמנים ונגנים ירושלמים יעלו אחד אחרי השני למופעים קצרים של עוד, כינור, גיטרה, שירה ועוד 21:00 "אושפיזין בסוכה" - קובי אריאלי, מספרת הסיפורים בתיה חרמון, הזמר עקיבא מרגליות בליווי קלידן. 

ביום שישי, 24.9, תתקיים בשעה 10:00 תפילת הלל מוסיקלית עם יצחק מאיר והלהקה, וב-12:30 קבלת שבת קרליבך: קומזיץ רציף של אומנים מקבלים את השבת בנוסח קרליבך.

במוצאי השבת בשעה 21:30 יופיעו עמירן דביר ולהקתו. בראשון בערב, החל מהשעה 22:00 ובמהלך הלילה מפגשים, תפילות ושיחות - לדוברי צרפתית. לפרטים נוספים.

סוכה בכיכר,

סוכה בכיכר, צילום: ללא

 

"לונדע מסביב לעולם - סוכות 2021"

בסוכות כל המשפחה מצטרפת לחוויה "מסביב לעולם" במסגרתה המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות: משימות בנושאי מדינות, דרכון אישי ומיוחד לכל ילד, סדנת יצירה לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים, משחקי חשיבה בסוכת ענק ועוד.

לצד כל אלו יעמדו לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,  כפרטים וכחלק מקבוצה.

שעות פעילות חול המועד סוכות:  ימים א-ה: 9:30-18:30, ו וערבי חג: 9:30-14:00.

לרכישת כרטיסים: 08-6226926

שווה להגיע לבאר שבע,

שווה להגיע לבאר שבע, צילום: לונדע

 

היכל הקרח 

היכל הקרח מציע שפע של פעילויות חווייתיות לפנאי ולבילוי עם החברים או המשפחה. אם עדיין לא הייתם בהיכל הקרח המהפנט בבאר שבע בחופש הגדול, אתם מוזמנים להחליק  לחוויה של אורות, מוזיקה מקפיצה לכל המשפחה וכמובן משטח החלקה על הקרח ברמה הגבוהה ביותר.

המתחם מציע מגוון פתרונות החלקה במקום אחד: אירועי קונספט, בת מצווה ובר מצווה, ימי הולדת וימי גיבוש מקוריים וייחודיים עם צוות מקצועי וציוד איכותי שיתנו לכם סיבה טובה להחליק אלינו. חוויה ספורטיבית משחררת אנרגיות, משפרת סיבולת לב ריאה לצד אימון כח ומהירות, משפרת יציבה ושיווי משקל. בסופי שבוע, ימי חופש, חגים ומועדים כולנו מחליקים – להיכל הקרח!

היכל הקרח נמצא במיקום מרכזי ואטרקטיבי המציע היצע של פעילויות להשלמת החוויה מגיל 3 ומעלה.

לפרטים באתר היכל הקרח

היכל הקרח,

היכל הקרח, צילום: אלירן אביטל

 

סיורי אשכולות

ארגון "אשכולות", קרן קימת לישראל והאגף לתרבות יהודית במשרד החינוך מזמינים את הציבור הרחב לפסטיבל הכולל  סיורים ופעילויות, יום וערב, לכל המשפחה בחול המועד סוכות בין התאריכים 22-23.09, ט"ז-י״ז בתשרי.

סיורים בעשרות מוקדים מהגולן ועד הנגב. בין הסיורים: סיור יום בכתף שאול, סיורי חקלאות בגולן ובהרי ירושלים, סיור יום ביער יתיר,  פעילות בונים סוכה ישראלית, סיור ערב ״תל אביב הקטנה״, פעילות משפחתית לכבוד שנת השמיטה, סיור ערב במושבה מזכרת בתיה, סיור במערת קשת, סיור בעקבות השיירות לירושלים במלחמת העצמאות, הגשרים התלויים בכרמל ועוד.

הסיורים ללא עלות ובהרשמה מראש.

את הסיורים יעבירו מדריכי טיולים ותודעה של "אשכולות" שמטרתם לחשוף את המטיילים הישראלים לצדדים חדשים ומפתיעים במורשת ההיסטורית של ישראל, לאתריה היפים ולמנהגי חג הסוכות, שנת השמיטה והסיפורים העומדים מאחוריהם. בתוך כך, ההרשמה לסיורים ולפעילויות הינה מראש והם יתקיימו תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

סיורים בכל רחבי הארץ,

סיורים בכל רחבי הארץ, צילום: אשכולות

 

קרחנה - הפתרון המושלם לבילוי משפחתי בירושלים

אנחנו נכנסים לחג הסוכות וכולנו מחפשים פתרונות יצירתיים לנצל את הזמן ולהנות עם הילדים. קבלו את 'קרחנה בירושלים' הפתרון האולטימטיבי והצונן ביותר לבילוי כיפי בחול המועד  עם כל המשפחה. 

בחול המועד ואסרו חג מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – 'קרחנה בירושלים' - מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של כמיליון שקלים ומשתרע על שטח של כ-750 מ"ר. המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד. לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, נרכשו השנה עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב. לפרטים נוספים.

היכל הקרח

קרחנה, צילום: ארנון בוסרני

 

תערוכת לגו

תערוכת לבני הלגו הבין לאומית מבית האמן הגדול בעולם, NATHAN SAWAYA, עם הגיבורים והרשעים שכולם אוהבים. מתחם FUN ZONE ענק שכולל מתחם אקסבוקס, קולנוע עם סדרות לגו מבית ערוץ ZOOM, מתחם לבני דופלו לקטנטנים, מתחם ארכיטקטורה מלבני לגו ועוד המון הפתעות לכל המשפחה. 

החל מה-31 ביולי תתכוננו כי הגיבורים והרשעים קמים לתחייה בתערוכת לבני הלגו הגדולה בעולם. ביתן 2, אקספו גני התערוכה תל אביב. בפעמיים האחרונות למעלה משלוש מאות אלף ישראלים פגשו את מיצגי לבני הלגו המפוארים של האמן נתן סאוויה בתערוכת לבני הלגו בחולון, הפעם ההפקה מציבה רף חוויה חדש לקהל הישראלי ומביאה לביתן 2 בגני התערוכה תל אביב את תערוכת לבני הלגו המבוקשת בעולם שכולה גיבורים ורשעים שכולנו מכירים. למעלה מ- 100 מיצגי לבני לגו, שלכל מיצג הפרשנות האמנותית הייחודית שלו לטובים נגד הרעים.

בנוסף לתערוכה המושקעת יוקם מתחם חוויתי ענק לכל המשפחה עם מיליוני לבני לגו מכל הסוגים: נינג'אגו, חברות, מלחמת הכוכבים, סיטי, לגו ארכיטקטורה, לגו מיינקראפט, לגו דופלו ועוד.

שעות פעילותימי חול – 09:00-18:00, ימי שישי וערבי חג – 09:00-16:15, ימי שבת– 09:00-19:15. 

גיבורים ורשעים בלגו,

גיבורים ורשעים בלגו, צילום: ללא

 

תערוכת בארסה

היכל הטוטו חולון  15/7-29/9, בילוי קיץ מושלם - חוויה אינטראקטיבית לכל המשפחה. לכרטיסים:

מתחם בדיקות מהירות לגילאי 3-12 בחינם. בתערוכה שומרים על הכללים ונהנים בטוח - כניסה בקבוצות קטנות, חללים נפרדים, כניסות נפרדות, עמדות חיטוי, הקפדה על מסכות וטיהור אוויר.

3,000 מ"ר של תערוכה הכוללים: מסע אל ההיסטוריה של הקבוצה, חדר התהילה עם גביעים ופריטי אספנות נדירים, הדמיית מנהרת השחקנים המפורסמת בכניסה איצטדיון, מתחם אינטראקטיבי המדמה את איצטדיון קמפ נואו הידוע בברצלונה, מתחם סלפי עם הדמיות של השחקנים ועמדות להכנת חולצות הקבוצה, עמדות מידע על טכניקת המשחק של הקבוצה, ותחנות שאלוני טריוויה, חנות המזכרות הרשמית של FC Barcelona, מתחם רמבלה הכולל דוכני מזון, בר ספורט עם הקרנות של משחקים, מתחם Xbox, ג'ימבורי, קולנוע סרטי כדורגל לילדים סופר סטרייקר ועוד.

מסי כבר לא שם, אבל עדיין שווה מאוד,

מתחם ענק, צילום: ללא

 

GRAVITY PARK - פארק אתגרי לכל הגילאים

פארק אתגרים ענק, במבנה סגור וממוזג המתאים לכל המשפחה – המתחם גדול ומרווח ומשתרע למאות מטרים של הנאה וכיף אמיתי. מה מחכה לכם במתחם? 

מתחם טרמפולינות -מתחם טרמפולינות צבעוני ומלא באדרנלין, בו תוכלו לקפץ וליהנות ממגוון אזורי קפיצה ובריכת ספוגים ענקית. מתחם טרמפולינות נפרד לקטנטנים. 

משחקיית פעלטון - 2 קומות של משחקיית ג‘ימבורי הכוללים מרחב פעילות מאתגר, פעלטונים, בריכת כדורים, מסלולי פעילות מעשירים ומוגנים עם אינספור הפעלות ואטרקציות חווייתיות לפעוטות וילדים עד גיל 8. קירות טיפוס - להגיע לפסגה - קירות טיפוס במגוון גבהים ודרגות קושי. קיר הטיפוס במתחם גדול ומרשים. 

הפעלטון,

הפעלטון, צילום: באדיבות המרכז

מכונות משחק - מגוון משחקי שולחן, וידיאו וסימולטורים. גלריית צפייה - הורים חשבנו גם עליכם – בזמן המנוחה תוכלו לצפות על הילדים מפינת הישיבה המרווחת שלנו, הכוללת גם קפיטריה מפנקת במיוחד. NINJA TIME - מסלול מקצועי עם מגוון מכשולים. שילוב של ספורט וכיף. לרוץ, לקפוץ, לטפס, להתנדנד, להיתלות וליהנות כמו נינג‘ה. NINJA TIME POOL - מגוון מתקנים מאתגרים מעל בריכת כדורים ענקית שאוהבים לקפץ אליה

לפרטים נוספים