כביש עוקף אל ערוב נחנך - רגב הכריזה על כביש חדש נוסף

במהלך טקס חנוכת כביש לב יהודה, בישרה השרה כי עד סוף השנה יצא מכרז לכביש האבות שיחבר את קריית ארבע לגוש עציון כשגם כביש עוקף חווארה יקודם. שלמה נאמן: "הכביש הוא עורק חיים והזרז המרכזי לחיזוק ישיבתנו באזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/23 16:01 כא בתמוז התשפג

כביש עוקף אל ערוב נחנך - רגב הכריזה על כביש חדש נוסף
הרשה רגב ויו"ר המועצה נאמן שוקדים על התוכניות, צילום: מועצה אזורית גוש עציון

כביש לב יהודה – לוינגר (עוקף אל ערוב) נחנך היום (ב') בטקס שנערך בגוש עציון בהשתתפות שרת התחבורה מירי רגב. השרה אמרה במהלך הטקס כי בדצמבר הקרוב ייצא מכרז להקמת כביש האבות אשר יחבר את חברון וקריית ארבע עם יישובי גוש עציון וירושלים, בנוסף הודיעה כי יושלמו עד סוף השנה גם את העבודות על כביש עוקף חווארה. כביש לב יהודה ייפתח לתנועה ביום רביעי הקרוב במספר מקטעים ובשבועות הקרובים ייפתח במלואו.

צומת גוש עציון, בקרוב כביש חדש

צומת גוש עציון, בקרוב כביש חדש צילום: Gershon Elinson/Flash90

"אני שמחה לסגור היום מעגל, עם פרויקט חשוב וקרוב ללבי שיצא לדרך במהלך כהונתי הקודמת במשרד התחבורה" אמרה רגב, "ואשר עם חזרתי למשרד וידאתי שיקודם במלוא הכוח. היום זכינו לראות בהשלמתו המוצלחת של כביש מתקדם ובטוח, שיאפשר נסיעה בטוחה לכל תושבי האזור, יהודים ופלשתינים כאחד".

טקס חנוכת הכביש

טקס חנוכת הכביש צילום: מאיר אליפור

כביש לב יהודה על שם הרב והרבנית לוינגר

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן אמר: "אנו חונכים את כביש לב יהודה על שם הרב והרבנית לוינגר ז"ל, מחדשי היישוב היהודי בחברון. הכביש הוא עורק חיים והזרז המרכזי לחיזוק ישיבתנו באזור" נאמן אף הודה לאנשי המנהל האזרחי על חלקם בקידום הפרוייקט.