תיעוד המעצר: "חשדו בי כל הזמן": כך הצליח הסוכן הבדואי להפליל 18 עבריינים במגזר

לאחר הפרסום כי סוכן סמוי של המשטרה פעם במשך שנה וחצי בארגוני פשיעה בחברה הערבית והביא להפללתם של 15 עבריינים בכירים, מגיע תיעוד האירוע והשחזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/23 13:17 יא בסיון התשפג

"חשדו בי כל הזמן": כך הצליח הסוכן הבדואי להפליל 18 עבריינים במגזר
משטרה, ארכיון, צילום: משטרת ישראל

הגיוס, ההפעלה והמעצר: הבוקר (ד') הותר לפרסום כי בפעילות של סוכן משטרתי נעצרו 18 עבריינים תושבי הדרום, הפזורה הבדואית והשטחים בחשד לעבירות של החזקה וסחר באמל"ח וסמים בניגוד לחוק. המעצר הגיע לאחר פעילות של סוכן משטרתי. הסוכן שוגר ולווה ע"י מפעילו, תוך ביצוע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת אמל"ח וסמים מסוגים שונים.

צפו בפשיטה המשטרתית:

הפשיטה המשטרתית צילום: דוברות המשטרה

אקדחים, רובים וסמים: הפעילות של הסוכן

במסגרת ההפעלה בוצעו עשרות מפגשים ועסקאות, במהלכן רכש הסוכן 9 אקדחים מסוג FN וגלוק, ועוד 8 רובים מסוג M16 וקלאצ'ניקוב. בנוסף, רכש הסוכן, במספר עסקאות כחצי ק"ג קוקאין ו 48 פלטות של סם מסוכן מסוג חשיש. היום לפנות בוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו כ -250 שוטרים, בהובלת שוטרי מרחב נגב, יס"מ וימ"ר נגב, לוחמי החטיבה הטקטית וימ"ס מג"ב דרום, היחידה האווירית ויחידת הכלבנים, על בתיהם של 15 חשודים באזור רהט, לקייה, שגב שלום, ב"ש ובאקה ג'ת וביצעו את מעצרם".

הפעם הראשונה שמופעל סוכן סמוי מהמגזר הבדואי

מפקד מחוז דרום - ניצב פרץ עמר אמר לאחר המעצרים: "זו הפעם הראשונה שמופעל סוכן סמוי מהמגזר הבדואי אשר פעל בתוך המגזר הבדואי. אנחנו מכירים את תופעת כלי הנשק שמסתובבים במגזר והיום יותר מתמיד, אנחנו מבינים את המשמעות של הפעלת סוכן בתוך המגזר הבדואי לאחר שהבוקר התבשרנו על הירי שממנו נפגעה אישה תמימה ברהט. זו הפעלה מורכבת שהביאה להצלחה ולהפללה של 18 חשודים בעשרות עסקאות אמל"ח וסמים".