הליכוד במתקפה: "הביקורת הטוקבקיסטית של בנט"

בליכוד לא שותקים לאחר הדבריו של בנט על תפקוד הממשלה: "תרומתו בעניין הקורונה הייתה בכך שלא הפריע לראש הממשלה". ימינה בתגובה: "צמד השלומיאלים נתניהו-גנץ לא מצליחים להרים מערך בדיקות סביר בחצי שנה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/06/20 21:30 יח בסיון התשפ

הליכוד במתקפה: "הביקורת הטוקבקיסטית של בנט"
נתניהו ובנט , צילום: שלומי כהן/פלאש 90

שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט הציג היום בצהריים (רביעי) את תכניתו להתמודדות מערכתית עם גל תחלואה שני של נגיף הקורונה. במהלכת הצגת התכנית, בנט מתח ביקורת על התנהלות הממשלה בהתמודדות עם 'שגרת הקורונה' ועם ההיערכות לקראת אפשרות של התפרצות מחודשת.

במפלגת הליכוד לא נשארו אדישים לביקורת והערב הם תוקפים את בנט: "האובססיה של בנט לקחת קרדיט על דברים שלא עשה לא יודעת גבול. ״תרומתו״ של בנט לביטחון הייתה בכך שלא הפריע למדיניות התקיפה של ראש הממשלה בהרחקת איראן מסוריה. ״תרומתו״ בעניין הקורונה הייתה בכך שלא הפריע לראש הממשלה נתניהו להביא את ישראל לאחד המקומות הראשונים בעולם במלחמה בקורונה".

עוד נכתב בהודעת הליכוד: "‏בניגוד מוחלט לרצון בוחריהם, בנט ומפלגתו סירבו להמליץ לנשיא על נתניהו לראשות הממשלה, זרקו שישה מנדטים של הימין לאופוזיציה עם ליברמן לפיד וטיבי, וכל זאת רק בגלל כיסאולוגיה ומאבקי אגו במפלגתו. ‏הביקורת הטוקבקיסטית של בנט מהיציע לא תמנע מראש הממשלה נתניהו להמשיך לפעול במלוא המרץ כדי להחזיר את מקומות העבודה, לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל ולדאוג לביטחונם".

ברשימת ימינה מיהרו להגיב לדברי הליכוד: "בנט כשר הביטחון הקים מלוניות קורונה ב-72 שעות, ואילו צמד השלומיאלים נתניהו-גנץ לא מצליחים להרים מערך בדיקות סביר בחצי שנה. מוטב שנתניהו-גנץ יתמקדו בחילוץ מיליון מובטלים מהאסון הכלכלי שהם מובילים את ישראל".

;