בנט לגנץ: "תפעילו מחדש את הצו המונע העברת משכורות למחבלים"

יו"ר סיעת ימינה פונה לראש הממשלה ולמחליפו, בדרישה להשיב את הצו המונע להעביר כספים למחבלים. "לא עושים פעולות המעודדות טרור, לא לנסות לפייס את האויב אלא לנצח אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/20 15:25 טז בסיון התשפ

בנט לגנץ: "תפעילו מחדש את הצו המונע העברת משכורות למחבלים"
נפתלי בנט, צילום: צילום מסך

יו"ר סיעת ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט, פנה בפתח ישיבת הסיעה בשידור מיוחד אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ואל שר הביטחון בני גנץ. בנט התייחס להחלטה להקפיא את הצו שנועד להעביר משכורת לבנקים המשמשים מחבלים שנעצרו ובני משפחותיהם. בנט חזר ודרש מנתניהו ומגנץ  "תפעילו מחדש את הצו". ישיבת הסיעה נעשתה בנוכחות הורים ממשפחות שכולות שאיבדו את בני משפחתם בפעולות טרור.

https://www.facebook.com/396697410351933/videos/257476875328569/ 

"בעשירי במאי הכנסתי לתוקף את הצו האוסר ומונע מבנקים להעביר כספים למחבלים, מדובר ב100 מיליון שקלים בחודש. אבל בני גנץ נכנס לתפקיד וכפעולה ראשונה שלו כשר הוא ביטל את הצו", מותח בנט ביקורת. בנט יוצא נגד הצעד שנועד לעשות פיוס עם הפלשתינים: "לא עושים פעולות המעודדות טרור, לא לנסות לפייס את האויב אלא לנצח אותו".

  בנט הודיע כי ישבו עם המשפחות השכולות, ויישמעו את קול זעקתם. בנושא הריבונות אמר: "ימינה נלהבת ממהלך של החלת ריבונות על יהודה ושומרון, זה החלום שלנו. אבל אנו מתנגדים לכל מהלך שיביא להקמת מדינה פלשתינית. כן להחלת ריבונות, לא להקמת מדינה פלשתינית".