נתניהו על החלת הריבונות: "יש לנו תאריך יעד ליולי ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותו"

ראש הממשלה דיבר בישיבת הסיעה של הליכוד והתייחס לקושי במינויים במפלגה: "אני יודע שלא כל אחד בא על סיפוקו". כמו כן הודה לחבריו לסיעה שהגיעו אמש לתמוך בו בזמן משפטו "תודה לחברים הרבים שבאו אתמול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/20 15:34 ב בסיון התשפ

נתניהו על החלת הריבונות: "יש לנו תאריך יעד ליולי ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותו"
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא נאום בפתיחת הישיבה של סיעת הליכוד, בה התייחס לנושאים רבים הנוגעים במפלגתו. בתחילה התייחס לנושא הקורונה והקמת ממשלת אחדות: "רבים לא האמינו שנהיה כאן במסגרת של ממשלת אחדות אבל אני סברתי אחרת. יש לנו מספר משימות גדולות: להחזיר את מקומות העבודה אחרי משבר הקורונה; תקציב המדינה שצריך להעביר בכנסת ושצריך לקחת בחשבון אפשרויות שונות - גם של התאוששות וגם של גל שני".

נתניהו התייחס גם לנושא החלת הריבונות ביהודה ושומרון: " יש לדאוג להחלת הריבונות על שטחי מולדת - יש פה הזדמנות היסטורית שלא הייתה מאז 1948 כצעד מדיני וריבוני של מדינת ישראל ביהודה ושומרון. יש לנו תאריך יעד ליולי ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותו. נפעל בתבונה ובשילוב כוחות".

 בנוסף נתניהו התייחס גם לנושאים הפנים מפלגתיים, כמו המינוי תפקידים במפלגה שעוררו סערה: "אני יודע שקבלת וחלוקת התפקידים לא הייתה פשוטה ואני יודע שלא כל אחד בא על סיפוקו". בנוסף הודה גם לכל אלו שהגיעו אמש למשפטו ותמכו בו: "תודה לחברים הרבים שבאו אתמול ולאלה ששלחו מסרי תמיכה, התרגשתי מאוד. אני רוצה להודות לכולכם שמאוד חיזקתם אותי וגם בימים הבאים שנצטרך לעמודה במשימות הגדולות". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן