יו"ר הקואליציה: "ח"כ שלא יגיע להצבעות ייענש"

ראשי סיעות הקואליציה נועדו היום בחדר סיעת הליכוד. יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, התייחס לכך שטרם הוקמו כל ועדות הכנסת: "הקואליציה תתגייס כולה על מנת שביום רביעי יוקמו כל הוועדות בכנסת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/05/20 14:27 ב בסיון התשפ

יו"ר הקואליציה: "ח"כ שלא יגיע להצבעות ייענש"
מיקי זוהר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראשי סיעות הקואליציה נועדו היום בכנסת, ובין היתר דיברו על התנהלות הח"כים במהלך ההצבעות העתידיות ועל הוועדות שטרם הוקמו. בין המשתתפים בישיבה היו חברי הכנסת מיקי זוהר, איתן גינזבורג, יעקב אשר ומיכאל מלכיאלי. יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, אמר: "חבר כנסת שייעדר מהצבעות חיוניות, שדרוש בהן רוב, לא יקבל מענה מהקואליציה כשיצטרך. מי שלא נושא בנטל שלא יבוא אחר כך בטענות למה אנחנו לא מסייעים לו בדברים החשובים לו. כל הפניות של החכי"ם יהיו מתואמות עם איתן גינזבורג יו"ר סיעת כחולבן ואיתי על מנת שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה.

זוהר התייחס גם להקמה המתמשכת של ועדות הכנסת: "הקואליציה תתגייס כולה על מנת שביום רביעי יוקמו כל הוועדות בכנסת" עוד הוזכר בישיבה כי לא יתקיימו דיונים במליאה היום מתוך התחשבות בעיד אל פיטר. יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב אשר ביקש שתהיה התחשבות דומה ולא יתקיימו דיונים ברביעי עד מאוחר כיוון שבחמישי יחול ערב חג השבועות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן