מרב מיכאלי לחברי מפלגת העבודה: "הצביעו נגד כניסה לממשלת נתניהו"

מיכאלי, שמתנגדת לכניסת מפלגת העבודה לממשלה ולחתימת ההסכם הקואליציוני עם 'כחול לבן', במכתב לחברי המפלגה: "אסור לתת לזה לקרות. אני מבקשת ממך. תצביע/י נגד ההצעה האיומה הזאת. ובעד מפלגת העבודה, ובעד מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/20 12:21 ב באייר התשפ

מרב מיכאלי לחברי מפלגת העבודה: "הצביעו נגד כניסה לממשלת נתניהו"
מרב מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) אשר מתנגדת לכניסה לממשלה, כתבה פוסט לחברי המפלגה, על רקע ההצבעה היום (א') בוועידת העבודה לגבי העניין: 

"היום מפלגת העבודה עלולה למות. המפלגה שהקימה את המדינה. המפלגה של יצחק רבין, של דוד בן-גוריון. המפלגה שלך. אסור לנו לתת לזה לקרות. אסור למפלגת העבודה להתאבד ולהפוך לסניף עלוב של בני גנץ. גנץ, שגנב את מצביעי מפלגת העבודה ואז גנב את הקולות שלהם ונתן אותם לביבי".

לדבריה, "אסור למפלגת העבודה לזחול לממשלה המנופחת והמושחתת של ביבי. ושאף אחד לא ישקר לך – זאת לא ממשלת קורונה, ולא ממשלת אחדות. עכשיו, כשההסכמים נחשפו, הכל ברור: זאת ממשלה שנועדה לתת חסינות לביבי, לספח את השטחים ולדאוג לסידור עבודה לפוליטיקאים שכשלו בבחירות אבל הם עצלנים מדי או מפונקים מדי או עייפים מדי להילחם מהאופוזיציה".

"זה הזמן של מפלגת העבודה להילחם. להילחם למען מיליוני ישראלים וישראליות שחרדים לגורלם הכלכלי, להילחם כדי שמדינת ישראל תמשיך להיות דמוקרטית, להילחם נגד הפגיעה בבית המשפט העליון וביועץ המשפטי לממשלה, להילחם נגד ממשלה של 52 שרים וסגני שרים, להילחם כדי להחזיר הביתה מיליון ורבע מצביעים שבורי לב של כחול-לבן. להילחם" , כך לדברי מיכאלי.

וסיימה, "אם עמיר פרץ ואיציק שמולי לא מבינים את זה, או אם עמיר פרץ ואיציק שמולי מוכנים למכור את המפלגה, מוכנים למכור את ערכיה, מוכנים למכור את ההיסטוריה המפוארת שלה ואת העתיד המזהיר שעוד יכול להיות לה, אם עמיר פרץ ואיציק שמולי מוכנים למכור אותך – הכל כדי להפוך לשרים מספר 35 ו-36 בממשלת ביבי נתניהו? זאת בעיה שלהם.

אסור לתת לזה לקרות. אני מבקשת ממך. תצביע/י נגד ההצעה האיומה הזאת. ובעד מפלגת העבודה, ובעד מדינת ישראל".

https://www.facebook.com/MichaeliMerav/videos/535316897186571/