יאיר גולן נגד עמיר פרץ: "נוח על כיסאך לשלום". מירב מיכאלי: לא אשב עם נתניהו המושחת

הרמטכ"ל לשעבר מגיב עם אמירה שנויה במחלוקת נגד מי שפירק אמש את איחוד השמאל. פרץ זוכה להתנגדות גם מבית, כאשר חברת הכנסת ממפלגת העבודה הודיעה שלא תהיה חלק מממשלה עם נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/20 07:42 יא בניסן התשפ

יאיר גולן נגד עמיר פרץ: "נוח על כיסאך לשלום".  מירב מיכאלי: לא אשב עם נתניהו המושחת
גולן. "נוח על כיסאך לשלום", צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר גולן, מי שכיהן עד לא מזמן כראש המטה הכללי בצה"ל אך ייזכר בעיקר בגלל התבטאויות שונות במחלוקת, תקף בחריפות אמש (ש') את יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, לאחר שזה החליט לפרק את האיחוד עם המפלגת מרצ, כנראה לקראת תפקיד אותו יקבל בכנסת הבאה.

"עמיר פרץ, ברוך שפטרנו מעונשך, ורק חבל על רבבות המצביעים שהלכו שולל אחריך. תיזכר לעד כמי שיצריו האישיים גברו על שיקול דעתו הערכי והפוליטי. נוח על כיסאך לשלום, ועמוד לגורלך הנקלה לקץ הימים. שלום ולא להתראות" צייץ גולן בחשבון הטוויטר שלו.

פרץ לא קיבל אמש גם התנגדות מבית, כאשר חברת הכנסת מירב מיכאלי (העבודה) הודיעה שלא תשב בממשלת נתניהו. "אני לא אהיה שותפה לשום מהלך שיקדם את העבודה לכניסה לממשלת נתניהו המושחת" הודיעה מיכאלי. 

מי שעוד ניצל את ההזדמנות לתקוף את פרץ הוא יו"ר מפלגת מרצ, ניצן הורוביץ שקרא לחבריו של פרץ למפלגת העבודה לנטוש אותו. "עמיר פרץ קובר את מפלגת העבודה קבורת חמור. פרץ ושמולי מועלים באמונם של מאות אלפי בוחרים ומזדחלים כאחרוני העסקנים לזרועות הנאשם מבלפור עבור ג׳וב בממשלת ימין. ההתחייבות שלא לשבת תחת הנאשם נתניהו היתה גם הבסיס לחיבור עם מרצ. פרץ הפר את ההתחייבות הזו, תוך יריקה בפרצופם של כל אלה שנתנו בו אמון. אני קורא לחברינו בתנועת העבודה - בואו אתנו כדי ליצור אלטרנטיבה חדה וברורה מול שלטון הימין. מרצ תגיש מחר בקשה להתפצל מהעבודה ותוביל שמאל גאה, אידיאולוגי ונאמן לבוחריו"

גם חברת הכנסת תמר זנדברג תקפה את פרץ ואמרה: "עמיר פרץ סיים קריירה פוליטית מכובדת כאופורטוניסט ונוכל ויירשם ככזה בספרי ההיסטוריה. פרץ רימה את הבוחרים, רימה את מרצ ורכב על גבי השמאל הישראלי לעבר ג׳וב עלוב בממשלה בזויה. מרצ תמשיך להיאבק בשחיתות, הגזענות והסיפוח כמו שתמיד נלחמה ותמשיך לשרת את בוחריה כפי שתמיד עשתה. אני קוראת למרב מיכאלי להצטרף אלינו ולהוביל יחד איתנו את השמאל האידאולוגי בכנסת"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן