בכירי העבודה נגד סתיו שפיר: "צאי כבר מהאובססיה שלך"

בכירים במפלגת העבודה תוקפים את חברת הכנסת שערקה ממפלגת העבודה לטובת המחנה הדמוקרטי, וקוראת לשאר חבריה למפלגה לנהוג כמותה: "את הקריאות שלך שמרי לעצמך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/19 09:04 כה בתמוז התשעט

בכירי העבודה נגד סתיו שפיר: "צאי כבר מהאובססיה שלך"
ח"כ סתיו שפיר| בכירי העבודה נשארים במפלגה, צילום: פלאש 90

ח"כ לשעבר מירב מיכאלי ומס' 3 ברשימת העבודה תוקפת את ח"כסתיו שפיר, שערקה לרשימת המחנה הדמוקרטי,בראיון ל'העולם הבוקר': "זו לא הפעם הראשונה שמי שמפסידה בבחירות לראשות המפלגה הולכת ומנסה לפגוע במפלגה". 

מיכאלי ביקרה את קריאתה של שפיר לעמיר פרץ ולשאר חברי מפלגת העבודה לחבור לצעד בו נקטה, ובדבריה קבעה כי עמיר פרץ הוא שמסוגל להשיב למפלגת העבודה קהלים שהיו מנוכרים למפלגה במשך שנים רבות. לטעמה רק צעד שיתמוך ויחזק את עמיר פרץ הוא זה שיוכל להוביל בסופו של יום להחלפת השלטון ולא מהלך כפי זה שבחרה בו חברת הכנסת שפיר.

בדבריה טענה כלפי חברת הכנסת שפיר שעד להפסדה בבחירות מול עמיר פרץ לא חשה שפיר כל בעייתיות באידאולוגיה של מפלגת העבודה ותמוה שכעת היא חשה ספקות באשר לאידאולוגיה המפלגתית. "בעיניי זה מעשה פוליטי לא ראוי. קשה לי מאוד שזו הפעם השניה במפלגת העבודה שכאשר עמיר פרץ נבחר ליו"ר מי שהתמודד מולו לא מצליח להתמודד עם זה, חותך למקום אחר ומסכן את היכולת שלנו לנצח"

מיכאלי לא לבד. גם ח"כ איציק שמולי, ומיש שהתמודד מול שפיר ופרץ על ראשות העבודה, תוקף את שפיר. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "סתיו, צאי כבר מהאובססיה שלך... במשך כל הקמפיין הפצת עלילה ושקר שהרצון שלי בחיבורים נועד להשיג לי מקום בכנסת ולא מטרה גדולה..נו, ומי נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח?? הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי.. את הקריאות שלך שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות."